Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Quoted post


Gast

#2365

2014-04-22 19:48

Naast onwetendheid koestert u ook het talent tot ongefundeerd beledigen.
"U duldt wellicht vrouwen, zolang zij maar geen moslima zijn. U koestert geen homohaat, tenzij het moslims betreft."

Beschamend.

Reacties

De boemerang

#2366 Re:

2014-04-22 20:11:50

#2365: -

"Ik beweer inderdaad dat u niet weet waarover u spreekt."

"Naast onwetendheid koestert u ook het talent tot ongefundeerd beledigen.

Ongefundeerd beledigen? Ik meen mijn te herinneren dat u de moslims inferieur noemt omdat zij, voor zover u weet, minder Nobelprijzen toegekend hebben gekregen dan bijvoorbeeld de joden. Dat zij hun nichtjes trouwen, dat zij underachievers zijn omdat hen een aantal maagden in het vooruitzicht wordt gesteld, dat moslims in zovele opzichten slecht presteren, dat de meerderheid (of meer) van de mensen met een islamitische geloofsovertuiging voor problemen zorgt, moet ik verder gaan? U beticht mij van de laagst mogelijk tactiek te gebruiken, van oneerlijkheid, van uw woorden verkeerd te lezen (zonder dat u zich ook maar de moeite doet om dan te willen verduidelijken wat slecht gelezen zou zijn), van hypocrisie, onbenul,  onwetendheid, ongefundeerd beledigen, moet ik verder gaan? Of acht u uw beledigingen soms gefundeerd?

Ik beledig u niet; ik houd u uw eigen woorden voor in de hoop dat u dan wellicht de onzinnigheid zoudt zien. Helaas.

"U duldt wellicht vrouwen, zolang zij maar geen moslima zijn. U koestert geen homohaat, tenzij het moslims betreft." 
Beschamend."

Beschamend, ja, dat u dat met zoveel woorden gezegd heeft. U scheert immers alle moslims (dus inclusief de vrouwen, de kinderen, de homo's, lesbo's en al wie ademt) over één kam. Nogmaals: probeer niet mij uw gekleurde bril op te zetten.

U weigert om inhoudelijk ergens op in te gaan (hoe voorspelbaar van u en de uwen), stapelt het ene ongefundeerde argument op het andere, zwaait met wat obscure artikeltjes die helemaal niets onderbouwen, verdraait mijn woorden. Het spijt me dat u zichzelf zoveel te kort doet door niet kritisch uw eigen beweringen onder ogen te willen zien.