Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Quoted post

Luis in de Pels

#2327 Re:

2014-04-06 10:18

#3: -

Ik voel mij al autochtone Nederlander al tientallen jaren gediscrimineerd en achter gesteld ten opzichte van Allochtonen.Ik roep iedereen ook op om aangifte te doen tegen Dhr Spekkman en Samson wegens haat zaaien en oproepen tot geweld en discriminatie tegen onze multi culturele pareltjes!

Reacties

De boemerang

#2328 Re: Re:

2014-04-06 10:47:46

#2327: Luis in de Pels - Re:

"Ik voel mij al autochtone Nederlander al tientallen jaren gediscrimineerd en achter gesteld ten opzichte van Allochtonen.Ik roep iedereen ook op om aangifte te doen tegen Dhr Spekkman en Samson wegens haat zaaien en oproepen tot geweld en discriminatie tegen onze multi culturele pareltjes!"

En dit is dus nu dat Calimero-gedrag. Meneer Wilders gaat (andermaal) grof over de schreef en wordt daarvoor op de vingers getikt. En wat doet meneer Wilders dan? Als een kleuter roepen: "Maar zij deden het ook". Gedachteloos als de PVV-aanhang is, gaan die schapen dan inderdaad ook aangifte doen tegen uitspraken die jááren geleden zijn gedaan. Vergeten daarbij voor het gemak maar, dat zowel de uitspraken van Spekman (leer zijn naam eens schrijven, anders is de aangifte bij voorbaat niet ontvankelijk) als Samsom (leer zijn naam eens schrijven, anders is de aangifte bij voorbaat niet ontvankelijk) wel degelijk gaan over specifiek benoemde groepen. Wilders' uitspraak ging over alle Marokkanen; wel degelijk een groot verschil. Als u dus wil papegaaien dat uw aangifte enkel het oogmerk van gelijke behandeling dient, dan weet u bij deze dus al dat die bewering nonsens is.

Bovendien, u bent niet (al) tientallen jaren achtergesteld ten opzichte van allochtonen en dat weet u donders goed. Gediscrimeerd deshalve kunt u zich dan ook niet voelen. Stop met die stemmingmakerij. Leer toch eindelijk eens voor uzelf denken en loop niet blind achter degene aan die zomaar wat loze kreten in de ruimte slingert. Gun uzelf de vrijheid van meningsvorming!

Mens

#2333 Re: Re:

2014-04-06 14:12:14

#2327: Luis in de Pels - Re:


Ik voel mij al autochtone Nederlander al tientallen jaren gediscrimineerd en achter gesteld ten opzichte van Allochtonen.Ik roep iedereen ook op om aangifte te doen tegen Dhr Spekkman en Samson wegens haat zaaien en oproepen tot geweld en discriminatie tegen onze multi culturele pareltjes!

 

Op welke manier precies voelt u zich als autochtone Nederlander al tientallen jaren gediscrimineerd? Wellicht kunt u uw grieven staven met voorbeelden waaruit blijkt wat u overkomen is.