Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Quoted post

Gast

#2281 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-04-04 04:10

#2280: - Re: Re: Re: Re:

Ooo, ik maak er geen probleem van, dat doen de Marokko's zelf nu ze opeens Marokkaan zijn i.p.v. Nederlander.

Dacht dat openbare oproer verboden was door de Media en de kranzinige Regering lijers?

ikke niech begrijppen wat jieh bedoel, mar ikke wel tekkenn, ik dan meer geldh krijg? ochk voor mij vrouwe en kindhjes?

Als ik naar mij eigen afkomst kijk van pak en beet 200 jaar terug, dan ben ik een Belg.
Zal er zwaar over moeten nadenken als ze Belg roepen tegen mij, want ik ben geen Belg want ben een Nederlander.

Een Marokkaan is of illigaal of met vakantie hier in Nederland.

Dus over wie hebben we het dan?

Wel heel jammer dat de Nederlandse met afstammeling -van eeuwen terug- als Marokkaan zich nu als Marokkaan uitroepen.

Zegt weer genoeg over deze petitie!!

Reacties

De boemerang

#2282 Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2280

2014-04-04 05:32:16

#2281: - Re: Re: Re: Re: Re:

U begrijpt het nog steeds niet, hè?

"Overigens zal je toch eens beter moeten luisteren/lezen en het geheel moeten horen i.p.v. wat de media als stukje gebruikt wat dan lijkt of het over alle Marokkanen gaat, en natuurlijk is dat ook de opzet van de Media en Kabinet"

U kunt luisteren naar dat stukje of het geheel zo vaak u wilt, Wilders vraagt toch echt heel duidelijk of het aanwezige clubje méér of minder Marokkanen wil. En dat 'ie daar dan voor gaat zorgen. Dat lijkt niet alleen alsof het over alle Marokkanen gaat, Wilders heeft het over alle Marokkanen. En het Calimero-gedrag van zowel Wilders als zijn aanhang wordt zo langzaamaan wel heel erg oud en vermoeiend.

"Er is maar 1 oplossing voor het Marokkaanse probleem: Opvoeding"

Hm, dat is niet de oplossing die blonde Greet had bedacht. Het siert u toch voor een deel een eigen conclusie te hebben getrokken. Nu de rest nog.

"Hoe dom begint een afzonderlijke Nederlander te zijn die het wil horen zoals het voorgebakken wordt?"

Ik weet niet, hoe groot is het intellect van de gemiddelde PVV-aanhanger? Neem eens vaker een spiegel ter hand en kijk hoezeer u nu werkelijk afwijkt van wat u in een ander verfoeit.

"Het Gros kan nog niet eens fatsoenlijk Nederlands omdat ze te beroerd zijn om het te leren."

U 'kunt' wel Nederlands, dan?

"… breng nog steeds mijn centen naar die verrukte belasting!"

U lijkt mij van Duitse afkomst, nietwaar?

De boemerang

#2283 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-04-04 05:40:34

#2281: - Re: Re: Re: Re: Re:

"kranzinige Regering lijers"

Die ziekte ken ik niet. U ook niet, maar uw blinde woede laat u dingen zeggen die kant noch wal raken en dan krijg je dit soort rare omschrijvingen.

"ikke niech begrijppen wat jieh bedoel, mar ikke wel tekkenn, ik dan meer geldh krijg? ochk voor mij vrouwe en kindhjes?"

Wel heel erg flauw om gebrekkig Nederlands te proberen schrijven om een Marokkaan te typeren. Heel erg sportief, daarentegen, om de rest van uw betoog in nagenoeg even gebrekkig Nederlands te houden, uit solidariteit, vermoed ik?

"Een Marokkaan is of illigaal of met vakantie hier in Nederland."

Andere Marokkanen bestaan niet? Kijk, daarmee doet u dus dezelfde ongenuanceerde, domme en beledigende uitspraak als Wilders.

"Dus over wie hebben we het dan?"

Over wie wij het hebben? Over mensen als u, met Wilders voorop. Zie mijn commentaar over uw vorige stelling. En aangezien mensen als u en Wilders niet willen zien of horen, zijn wij gedwongen u met enige regelmaat tot de orde te roepen.