Behoud het toervaartnet

Quoted post


Gast

#195 Re: #134 Re: Ik ben voor vaarbelasting op de pleziervaart !!!

2014-03-17 15:03

#157: Ik ben voor vaarbelasting op de pleziervaart !!! - #134 Re: Ik ben voor vaarbelasting op de pleziervaart !!!

De welgestelden met een plezierjacht zijn ernstig in de minderheid. De meeste schippers zijn eerlijk hobbyisten die zich krom werken voor en aan hun boot. En vervolgens al hun vakantiegeld uitgeven aan een vaarvakantie in eigenland ipv het vakantiegeld uit te geven in het buitenland. Varen kost ongeveer 80 euro per dag! Erg goed voor de economie! Dus denk eerst goed na voordat u over vaarbelasting begint. Want als er vaarbelasting wordt ingevoerd zal het grootste deel van de schippers hun hobby moeten opgeven waar Nederland erg veel geld aan gaat verliezen. Daarbij lijden bruggen de zwaarste schade door het continu autoverkeer en niet door het regelmatig bedienen van de brug. Vandaar wegenbelasting en geen vaarbelasting. En zonder bruggen en sluizen stond de automobilist voor de eerste de beste sloot al stil en stond half Nederland onder water. Ook daar valt geen vaarbelasting op te verhalen.

Reacties


Gast

#329 Re: Re: #134 Re: Ik ben voor vaarbelasting op de pleziervaart !!!

2014-12-04 20:25:12

#195: - Re: #134 Re: Ik ben voor vaarbelasting op de pleziervaart !!! 

 Nee hoor ze moeten de tarieven voor openstaande  bruggen extreem verhogen . Vooral bij bruggen van Snelwegen(A)  en   (N wegen )  .Laten ze die mast wel zakken .