Afschaffing VERPLICHTING poliovaccinatie

Quoted post

roodkapje
Gast

#31

2014-03-11 01:03

Ik steun deze petitie omdat wij in een land leven van overvaccinatie. In Nigeria zou ik een petitie tekenen om de poliovaccinatie juist te VERPLICHTEN !
Daar geraken kinderen levenslang verlamd omdat ouders om religieuze redenen de vaccinatie weigeren. In België zou ik religie als reden OOK niet goedkeuren, maar een weigering juist om de gezondheid van het kind te VRIJWAREN, mag niet gevolgd worden door een CELstraf ! Ik ben zelf al jarenlang op de sukkel door een kwikvergiftiging die ik in mijn kindertijd opliep. Mogelijk door overvaccinatie...

Reacties

Munay

#141 Re:

2015-01-13 14:09:45

#31: roodkapje -  

 Ben niet akkoord dat je zou tekenen om in Nigeria te verplichten voor inenting. Met gevaarlijk gif....hoe is je denken.....

Dan ben je net zo erg als de farmacie en ontneem je hun recht op vrije keuze, je zou hen dus laten inenten met gif...

We moeten zorgen dat de leefomstandigheden in zulke landen beter worden, er is een probleem als er geld wordt ingzameld voor projecten in ontwikkelings landen, dan wordt het geld afgeperst door de farmacie, is het jullie nog niet opgevallen hoeveel eigenlijk is ingezameld al over de gehele wereld, maar eigenblijk weinig is opgestart: door de afpersing van de farmacie; ze zorgen ervoor dat deze mensen arm blijven en zijn de volgende slachtoffers voor inentingen en testpersonen op grote schaal.