YES2morrowlandXL

Quoted post


Gast

#369

2014-02-19 22:53

Ik begrijp dat mensen mogelijk overlast ondervinden door een internationaal bekend festival zoals Tomorrowland, ik denk echter dat klagen over 2 weekends na elkaar, waarbij maximum 4 uur overlast wordt ervaren per nacht (geluidsoverlast geldt pas na 22.00 uur, en het festival stopt om 01.00 uur 's nachts en op zondag om 00.00 uur (bron:http://www.tomorrowland.com/en/opening-hours)), als zeer verzuurd bestempeld kan worden. Het feit dat deze mensen zulk een festival, dat jaarlijks 180.000 bezoekers (en dit jaar dubbel zoveel) van over heel de wereld kan blijven boeien en aantrekken, willen verhinderen, toont van zeer weinig respect. Als zeer klein land mogen we enorm fier zijn over wat we ieder jaar weten te bereiken qua festivals en internationale uitstraling. Het zijn een aantal verzuurde enkelingen die op dit moment een jaarlijkse ontspanningsmogelijkheid van honderdduizenden willen vergallen. Dit is zeer triestig en zeer egoïstisch.

Reacties


Gast

#379 Re:

2014-02-19 23:28:21

#369: -

festival stopt om 1 uur... festivalgangers blijven nog tot 3-4 uur hangen in de straten met het nodige lawaai. sommige zeggen oordopjes maar dan hoort ge uw (kleine) kinderen ni als ze wakker worden of dan had ik een paar edities terug een verkeersbord door mijn deur en was er ingebroken in het kraam van de buren want dan had ik de honden ni gehoort. uitslapen zeggen anderen maar da moet ge een kleuter maar is wijs maken en als ge moet werken gaat da al zeker ni.

die 4 uur nachtlawaai klopt dus helemaal ni da zijn er 6 à 7 uur en moet dan maar is om 7u 's morgens opstaan en nen helen dag me zaagmachines en boren werken.