YES2morrowlandXL

Quoted post

linneke

#257 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-02-05 14:30

#254: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

zal ik dan nu voor de 1000ste keer zeggen dat het mij niet om de geluidsoverlast gaat maar om het lange afsluiten en de vele werken!?!

de gemeente Boom krijgt 900.000 euro overlastcompensatie voor in de nabije buurt te invensteren, wie wel wil gaan krijgt een korting van 50 euro dus... het was trouwens maar een voorstel! net als het voorstel dat ik heb gedaan om de zwarte doeken op de hekken tevervangen met iets wat meer kleur heeft.

dat ik thuis zit wil niet zeggen dat ik geen job heb, bemoei je met je eigen leven!

Reacties

Gast

#258 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-02-05 14:41:52

#257: linneke - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Je zit overal op forums accountjes aan te maken om wat op de favoriete zomer bezigheid van de mensen op die fora te kappen.

Sta me dan toe om terug te boren, je hebt uw punt gemaakt ga nu de hond maar uitlaten nu het nog kan in de schorre

Gast

#277 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-02-06 12:31:31

wete gej wa die doeke koste! als ze da dan ok nogis moete inkleure . gij hebt dus geen job ken da soort!

overal commentaar op ma zelf..

Gast

#284 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-02-06 19:05:46

lang afsluiten,  veel werken... kleurig doekje op de hekkens.... man man... Hoe oud ben jij eigenlijk 114? jeugd overgeslagen? Wees eens wat verdraagzamer. Je hebt zo van die mensen die altijd wel kritiek hebben. Is het niet op het festival dan zal het wel op iets anders zijn...