YES2morrowlandXL

Quoted post

Gast

#254 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-02-05 13:57

#253: linneke - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Linneke, oppassen wat je zegt he, ik heb ook internet

ik zal u het plezier doen om enkel de tekst te copy/pasten, zo blijf je nog een beetje anoniem met al die heethoofden hier =>

"Linneke ******** net als bij de tickets 50 euro per persoon is gewoon feir"

Je zegt er ook nog bij dat je zelfs niet thuis bent dan, wat heb je dan nog te piepen?

Zoek een job mens, of minstens een hobby zodat je hier niet heel de dag je kas zit op te fretten

Reacties

Gast

#256 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-02-05 14:04:15

#254: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

misschien zal het is tijd worden dat we de klagers met naam en toenaam gaan noemen.  ik denk dat het ineens een pak stiller zal worden.

Tijdens de buurtvergaderingen in december heeft er niemand klachten geformuleerd.

linneke

#257 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-02-05 14:30:06

#254: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

zal ik dan nu voor de 1000ste keer zeggen dat het mij niet om de geluidsoverlast gaat maar om het lange afsluiten en de vele werken!?!

de gemeente Boom krijgt 900.000 euro overlastcompensatie voor in de nabije buurt te invensteren, wie wel wil gaan krijgt een korting van 50 euro dus... het was trouwens maar een voorstel! net als het voorstel dat ik heb gedaan om de zwarte doeken op de hekken tevervangen met iets wat meer kleur heeft.

dat ik thuis zit wil niet zeggen dat ik geen job heb, bemoei je met je eigen leven!