YES2morrowlandXL

Quoted post

linneke

#232 Re: Re: Re: Honden in schorre

2014-02-04 08:47

#229: - Re: Re: Honden in schorre

nog altijd ni leren lezen??? het gaat ni over 2 weekends maar over weken... dit jaar waarschijnlijk 10! dat het domein wordt afgesloten. ieder heeft zijn eigen reden waarom hij ergens gaat wonen en dat ligt voor iedereen anders... wij zijn hier komen wonen voor de schorre.

ja heb me vergist moest 2011 zijn what ever het is nog ni zo heel lang dat ze het zo lang mogen afsluiten en geen enkel ander recreatiedomein zou dit toestaan.

wel een feit dat sinds vorig jaar vanaf de lente continu gewerkt voor TML en ge continu uit moet wijken voor vrachtverkeer wat zowiezo al ni op de smalle paden van de schorre hoort da is levensgevaarlijk.

elk forum??? dan komt gij maar op 1 forum want er is maar 1 forum waar ik in discussie ben gegaan omdat ik er toevallig op kwam en iets las da helemaal ni klopte en thats all.

 

nu ben ik klaar met het gezeik van iemand die ni lezen wil of kan.

Reacties


Gast

#239 Re: Re: Re: Re: Honden in schorre

2014-02-04 21:51:59

#232: linneke - Re: Re: Re: Honden in schorre

 

Ja logisch he, die podia's worden niet van de hemel neergezonden, dus daar is inderdaad mankracht en manuur voor nodig.  En waarrom mogen (publieke) recreatie domeinen niet gebruikt worden, zij het door private personen, zij het door private bedrijven of publieke intiatieven ? Als daar een overeenkomst is tussen de uitbater (overheid) en private bedrijf dan hebt gij u der toch niet mee te moeien zeker ?


Gast

#248 Re: Re: Re: Re: Honden in schorre

2014-02-05 13:09:53

#232: linneke - Re: Re: Re: Honden in schorre

Euthanasie... Het enige middel dat u nog kan helpen!!! DOEN!!!


Gast

#260 Re: Re: Re: Re: Honden in schorre

2014-02-05 14:52:26

#232: linneke - Re: Re: Re: Honden in schorre

wel Linneke waarom ga je dan niet klagen over die andere evenementen, ze worden allemaal afgeschaft door mensen zoals jij.  Tijdens TL komt al het verkeer via mijn straat, is dat zo'n probleem nee ik denk het niet wees tolerant we zijn allemaal jong geweest . En als je niet in de Schorre kan wandelen ga dan langs de dijk daar heb je plaats genoeg. Er zijn ergere dingen in het leven hoor.  Plus het is eenmalig dat het tweede weekend er komt.