no2morrowlandXL

Quoted post

Happy

#429 Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 16:30

#426: - Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

Tomorrowland wint over heel de wereld prijzen, worden alom geprezen voor hun goede organisatie. Overal ter wereld waar men je vraagt waar je vandaan komt en je zegt 'Belgium ' antwoord men 'hay from Tomorrowland'. Toch spijtig dat er dan een paar zure misnoegde mensen in Boom en omstreken ( verre omstreken precies ! ) niet een beetje chauvinisme kunnen tonen en er mee van kunnen genieten dat ons kleine landje eens positief op de wereldkaart wordt gezet.

Zal spannend worden in Boom als iedereen van over de hele wereld, die een ticket heeft gekocht aankomt in de Schorre en TL is afgelast. Hopelijk geeft dat dan geen overlast !

Reacties

Gast

#430 Re: Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 16:46:00

#429: Happy - Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

chauvinsme is iets wat een Belg onbekend is, trouwens chauvinisme vervaagt trouwens vlug als je de kots van een ander van je voordeur aan het schrapen bent of een vuilzak van de organisatoren van TML krijgt aangeboden waar je dan het zwerfvuil mag in verzamelen dat een festivalganger in je voortuin heeft gegooid. Dus als ik chauvinistisch wil doen zal ik wel andere zaken aanhalen (ons bier, chocolade, onze slechte wegen en malloote regering) ipv TML.

Gast

#443 Re: Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-03 08:35:35

Voor jullie misschien wel ja... We trekken ons daar dan evenveel van aan.

Gast

#445 Re: Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-03 08:45:42

Weer zo een die me gaat vertellen waarop ik fier moet zijn.

- omdat er veel volk naartoe komt? Helaas maken veel stoemerikken bijeen nog niet één slimme. Op de bijeenkomsten van de Nazi's was er ook altijd veel volk.

- omdat TML veel geld opbrengt? Ik zou graag eens weten wat die gasten aan belastingen betalen.

- omdat het werkgelegenheid met zich brengt? Bijna al die vrachtwagens en firma's komen uit Nederland.

en ga zo maar door.

Opgeklopte lucht van een paar marketeers.