YES2morrowlandXL

Quoted post

P-ter

#162 Re:

2014-02-01 06:56

#155: -

Beste nobele onbekende,

 

1) Indien de eventuele fouten in mijn Engels voor de essentie zijn in dit hele verhaal, dan kan ik u niet meer dan een welgemeende proficiat wensen. U heeft zich namelijk zelf benoemd tot prof in Engels. Stuur mij desgewenst de verbeterde versie toe!

2) Leer zelf eerst uw Nederlands alvorens mijn Engels in twijfel te trekken, u schrijft oa weekeindes, effkes, hoofdletters zouden bovendien ook af en toe gebruikt worden.

3) Het aantal anderstaligen (engelstaligen) die onze petitie getekend heeft zijn een absolute minderheid van ±20 personen.

4) De commentaren van personen die de hond niet meer kunnen uitlaten, dat de natuur vernielt wordt en die niet kunnen slapen van de muziek die nota bene om 01u00 stopt, komen namelijk integraal van jullie petitie!

 

P-ter

Reacties

linneke

#192 Re: Re:

2014-02-01 20:24:08

#162: P-ter - Re:

de comentaren van mensen die hun hond niet meer kunnen uitlaten in de schorre gaat over een periode van 10 weken dat het domein is afgesloten en verder wandelen... dan moet ik al 10 weken aan 1 stuk 3 keer per dag dubbel zo lang wandelen en heb ik op warme dagen 3 oververhitte honden met zere poten van de warme straatstenen en asvalt.

de natuur wordt idd vernielt of gaat ge beweren dat het omkappen van al die bomen de natuur ten goede komt? of moet er voor u eerst sprake zijn van een bedreigde diersoort voor dat ge een stukje natuur respecteert?

de mensen die hier wonen stoppen niet met hun dagelijkse leven omdat er een festival aan de gang is dus wanneer donderdagnacht een feestje wordt gebouwt tot een gat in de nacht en de rest van het weekend festivalgangers nog tot 3.30u met veel lawaai door de straten dwalen moeten heel wat buurtbewoners er 's ochtends wel vroeg uit voor de kinderen of voor hun werk. wij kunnen niet tot 13u 's middags in onze tent blijven maffen.