no2morrowlandXL

Quoted post

Gast

2014-01-31 13:24

9 jaar in Willebroek gewoond, en daar was het ook al verstoring van de nachtrust. Wat moet dat dan in Boom zelf niet zijn...
Zelfs in Wilrijk konden we vorig jaar niet met ramen open slapen omdat de wind uit het zuiden kwam!

Reacties

Katje

#713 Re:

2014-06-28 10:20:51

#193: -

Ik woon al 10 jaar in Willebroek en ik ben nog NOOIT uit mijn bed gedonderd van het lawaai.  Alleen als je de ramen openzet en heel erg let op het geluid dan hoor je het een beetje.  Al die mensen uit Mortsel, Aartselaar etc. die beweren dat ze overdonderd worden door keiluid lawaai overdrijven schromelijk.  Ik heb vroeger altijd in Boom gewoond, mijn familie en vrienden wonen er nog, en er zijn er maar weinig die klagen.  Boom en Rumst worden financieel ook beter van dit evenement.

Tomorrowland is een fijn feest en moet zeker blijven bestaan!

Alleen wel een kleine bedenking:  jaar na jaar wordt het festival groter.  Nu zijn het twee weekends.  De Schorre wordt hoe langer hoe meer verbouwd in een festivalweide, er worden wegen gelegd, er is de aanleg van de brug van Arne Quinze, de delta weide wordt aangepast, de camping worden beter ingekleed waardoor er meer voorbereidende werken nodig zijn etc...  Ik ben een voorstander van Tomorrowland in de Rupelstreek maar ik denk dat het festival niet meer moet uitbreiden, zo maken zij zichzelf onmogelijk op den duur en zullen zij uiteindelijk toch naar een andere setting verhuizen.