no2morrowlandXL
Quoted post
Gast |
#143 Re: Re: Re: PRO TML2014-01-31 11:54Ik geef toe dat ik me niet neerbuigend had moeten uitlaten over het festival zelf, al heb ik daar mijn bedenkingen over. Vrijheid blijheid. Van MM nooit geluidsoverlast gehad. Wat voor last had jij daarvan eigenlijk?? |
Reacties
Gast |
#147 Re: Re: Re: Re: PRO TML2014-01-31 12:11:49Dank U wel. Bij Mano Mundo hebben we meerder keren last gehad van grote groepen die op Mano Mundo zelf en op straat begonnen te vechten. Niet zo leuk en al helemaal niet als je op straat gezellig een wandeling maakt en er ineens tussenzit. Ik vond Mano Mundo ook een zeer leuk concept maar dat en het feit dat er op Mano Mundo en rond de schorre op die moment ook veel drugsgebruik was heeft het voor mij doodgedaan. Ik ga niet zeggen dat er op TML geen drugs is, ik ben zeker niet wereldvreemd, maar ik kan je wel zeggen dat er voor, tijdens en na het festival zeer zware controles op gebeuren en dat de personen die betrapt worden onmiddellijk uit het festival worden gezet en niet meer terug binnenkomen. De organistaie is er echt wel mee bezig. Dat was bij Mano Mundo zeker niet het geval, dat lieten ze maar lopen hoe het liep... Er lopen ook agenten in burger en security rond om te kijken of sommige dingen niet uit de hand lopen. Ik heb nog maar 1 keer ruzie gezien op TML en dat was zeer snel opgelost. (dateert ook al van een paar jaar geleden) Voor de rest is het een leuk festival waar mensen samen genieten van de muziek (niet allen electro etc maar ook 90s muziek), de zon en een drankje en waar mensen elkaar leren kennen ;-) 1 van de vele geweldige momenten op TML voor mij was dat er een rolstoelpatiënt volledig opging in de muziek, vrij was en er zo van genoot van het hele gebeuren. Hij werd door andere omstaande festivalgangers met rolstoel en al in de lucht gehoffen zodat hij de artiesten goed kon zien. En akkoord, er is inderdaad wel overlast, dat moeten we niet ontkennen, maar het brengt ook veel positieve dingen voort. Ik nodig iedereen uit om eens een kijkje te komen nemen, er zullen er veel versteld staan ! En als het je ding niet is ook goed... Maar voor de mensen die dit wel graag doen, laat ze even genieten van dat weekend en nu 2 weekends. Het tweede weekend is er trouwens ook gekomen omdat er zoveel Belgen vorig jaar niet zijn kunnen gaan en dat gaat nu dus wel. Het is Rock Werchter van onze generatie ;-) |
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gort over de grens moet blijven.
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
2263 Gemaakt: 2025-07-05
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
6115 Gemaakt: 2025-06-15
Geen AZC barendrecht op grens van Lombardijen
756 Gemaakt: 2025-07-08
Gort over de grens moet blijven.
5764 Gemaakt: 2025-06-16
Geen windmolens op de Grashoek
207 Gemaakt: 2025-07-03
Veiligheid en overlast N237 (Amersfoortsestraat / Utrechtseweg)
115 Gemaakt: 2025-07-08
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
332 Gemaakt: 2025-07-03
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15670 Gemaakt: 2024-01-31
Behoud de NS JongerenDagkaart
2633 Gemaakt: 2025-06-24
Kortsnuiten Blijven Bestaan
2985 Gemaakt: 2024-10-23
Stop de container MSNU9636101!
100 Gemaakt: 2025-07-04
Behoud het auditorium Maisin in zijn volledige staat
64 Gemaakt: 2025-07-10
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
9322 Gemaakt: 2025-06-04
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
615 Gemaakt: 2022-05-17
Pak ons buitenzwembad niet af!
1864 Gemaakt: 2025-06-02
Aankleden etalages voormalige winkelpand Visser
34 Gemaakt: 2025-07-10
Ik ben tegen de komst van een arbeidsmigrantenhotel in het mooie buitengebied van Heinkenszand voor 48 arbeidsmigranten die niet in de buurt gaan werken maar in Yerseke of Noord Brabant.
83 Gemaakt: 2022-02-14
Stop het visieloze RUP voor Schildestrand
322 Gemaakt: 2025-06-25
Steun Poptempel De Kuip
9399 Gemaakt: 2024-10-12
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3504 Gemaakt: 2024-07-07