no2morrowlandXL

Quoted post

Ikwordzomoevanjullie

#68 Azijnpisserij!!!

2014-01-31 08:33

Het heeft lang geduurd moet ik zeggen.... Had dit al veel eerder verwacht en gevreesd.

De organisatie achter TML is nu net een van de betere inzake overleg en het betrekken van de
buurtbewoners. En dan zijn er weer een paar die centen geroken hebben, en het spel zit op de wagen.

Leven en laten leven!!!
En aan de jeugd: party on!

Reacties

Gast

#69 Re: Azijnpisserij!!!

2014-01-31 08:36:19

#68: Ikwordzomoevanjullie - Azijnpisserij!!!

inderdaad

Vragen van buurtbewoners tijdens de vergaderingen beperken zicht tot het vragen naar gratis kaarten, of de vraag om een weekendje weg te laten financieren door tomorrowland.

Maar van achter hun pc zijn ze ineens strijdvaardig.

Tijdens  de wijkvergaderingen heeft er NIEMAND gepiept en nu staan ze op hun achterste poten.

Gast

#602 Re: Azijnpisserij!!!

2014-02-10 13:00:05

#68: Ikwordzomoevanjullie - Azijnpisserij!!!

Dan mag je mij toch eens vertellen op welke manier de organisatie "overlegd' heeft met de buurtbewoners. Buiten een uitnodiging voor een infosessie in de Schorre, waarop MEEGEDEELD werd dat het dit jaar 2 weekends zouden worden, en waarvoor de plaatsen beperkt waren tot een 100 of 150 buurtbewoners, is mijn mening nergens gevraagd.

Bovendien gaat de petitie idd over het 2de weekend en niet over het afschaffen van TL. Ik ben als Bomenaar ook trots op het feit dat TL hier doorgaat, maar ik vind het bedroevend dat er totaal niet naar de buurtbewoners geluisterd wordt en dat er ook niet gekeken wordt naar mogelijke oplossingen om het voor beide partijen aangenaam te maken. Van mij mag TL gerust 2 weekends doorgaan, maar ik vind niet dat ik daar volledig de last moet van dragen zonder dat er ook maar in het minste geluisterd/rekening gehouden wordt met onze problemen omwille van het festival én gezocht wordt naar mogelijke oplossingen.

Het geld dat TL betaald wordt zou naar wegenwerken gaan. I don't give a shit of er ergens in Rumst of in Boom nog een rond punt bijkomt.  Maar als dat gebeurt en dat verhoogt de verkeersveiligheid voor iedereen... des te beter. Ik denk alleen dat het budget nodig om de omwoners te ontlasten op welke manier dan ook, maar een fractie zou betekenen van wat TL aan de gemeente Boom betaalt, maar dat is blijkbaar nog teveel.

En lees goed, mijn kritiek is er niet op de organisatie van TL, dan wel naar het gemeentebestuur van Boom. Als zij besluiten het festival binnen te halen en daarvoor geld te ontvangen, dan is het ook aan hen om als een goede burgervader te zorgen voor het welzijn van AL hun burgers.

Btw, het gaat hier niet om een éénmalige gebeurtenis, maar er zouden al afspraken gemaakt zijn voor herhaalde versies van een dubbel festival tot 2028 en dit om de 5 jaar. Ik was absoluut tegen alle azijnpissers en was niet van plan te participeren in de petitie. Waar ik echter niet tegen kan is om voorgelogen te worden en bestookt te worden met valse info om me koest te houden. Op dat moment draait het voor mij om iets helemaal anders dan geluids- en andere overlast en wordt het een princiepskwestie. Ik vrees dat er nog mensen zijn die hierin mijn mening delen. Kort gezegd... gemeentebestuur Boom, you brought it on to yourself. Misschien een oproep om in het vervolg open en eerlijke communicatie te voeren ipv wat jullie aanschouwen als "politiek correcte".