no2morrowlandXL

Quoted post

JUST ME

#48 Bende zeveraars

2014-01-31 07:56

Hilarisch hoe mensen over de fauna en flora dat door TML zou veroorzaakt worden zagen en vervolgens zeggen dat ze een ander festival zoals Mano Mundo willen, ik begrijp dat TML misschien niet uw muziek keuze is ma blijt dan niet over de fauna en flora, bedoel de natuur is al lang nr de klote en ni door 1 festival. En nog even ter informatie bij mijn weten heeft TML boom wel degelijk op de kaart gezet ( mag wel als werelds beste festival).. Jullie weten alle jaren da TML komt ( maanden op voorhand)pakt dan wa vroeger verlof en ga me u gat in de zon zitten ergens in de costa del sol dan hebde daar geen last van. Ik vind het zelfs chapeau da TML rekening houd met de bewoners en hen de kans geeft om gemakkelijker aan een ticket te geraken! En zeveren da uwe hond ni kan kakken, sorry ik heb ook nen hond en als die zen wei nu ineens bebouwd sta dan ga ik ergens anders wandelen, nen hond beseft da ni waar da da is,.... dan drugsdealers en bla bla da loopt overal ge wilt ni weten wa der bij ons aan de kerk in mijn klein dorpke verhandeld word... en nu ineens omdat er een festival is moet dat nog eens ff aangekaart worden ofwa? trouwens overal hebde goeie en slechte mensen zitten ma die slechten vertegenwoordigen niet heel TML he, er zijn ook jongeren die juist naar daar gaan voor de muziek, om even alle zorgen van de maatschappij te vergeten ohja en niet alleen jongeren mijn collega's zijn al ruim in de 50 en die zijn verzot op TML! conclusie: willen jullie buiten tml ook nog andere festivals stel da dan voor aan de gemeente, laat uwe hond ff ergens anders kakken, ga op reis of geniet gewoon van 3 zalige dagen op TML !!!

Reacties

Gast

#49 Re: Bende zeveraars

2014-01-31 08:03:19

Gast

#699 Re: Bende zeveraars

2014-04-25 00:04:05