STOP project Buytenland nu!

Quoted post


Gast

#1701

2014-01-16 11:16

Het onder water van goede landbouwgrond in Nederland is onbegrijpelijk. Bovendien mag het niet zo zijn dat grondeigenaren die vaak al generaties op de grond wonen en werken hiertoe verplicht worden ten behoeve van de hobby van een klein groepje! Het stimuleren van wat meer natuurlijke accenten in het agrarische gebied is prima, maar altijd op vrijwillige basis.

Reacties

Marcel

#1953 Re:

2014-11-15 13:34:41

#1701: -  

Hoe moeilijk kan het nu eigenlijk zijn?

Allereerst wil iedereen weten WIE dit heeft besloten, heeft deze persoon geen naam dan?

Wanneer de belanghebben een aktie starten om geld in te zamelen om de benodigde info WEL boven water te krijgen dan garandeer ik u dat dat een grote pot geld wordt.

Verder, wat hebben de Belgen hieraan, ook niets natuurlijk, hoe leuk zouden ze het vinden als we Belgie onder water zouden zetten??

Het is gewoon van de gekke en de verantwoordelijke ZELF moet dit maar weer terugdraaien.

Anders zijn de Belgen misschien nog wel bereid om in te zien dat dit gewoon niet kan.

Over welke personen gaat het, zowel in NL als in Belgie?

Voor het zelfde geld had deze persoon heel Zeeland onder water willen laten verdwijnen.....

Dit kan dus gewoon niet en is totaal belachelijk, waar is politiek Den Haag?

Het laatste woord is hierover nog niet gezegd wat mij betreft, maar we moeten veel harder optreden.

Een ding is wat mij betreft zeker, er komt nog geen druppel water in die polder(s)

Anders breekt de pleuris uit, dat kan ik wel vertellen.

 

Mvg;

 

Marcel (Vlissingen)