STOP project Buytenland nu!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie STOP project Buytenland nu!.


Gast

#1951

2014-08-23 08:25

Stop met die onzin om vruchtbare grond, te gebruiken
voor natuur er is al genoeg.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-08-27 18:27


Marcel

#1953 Re:

2014-11-15 13:34

#1701: -  

Hoe moeilijk kan het nu eigenlijk zijn?

Allereerst wil iedereen weten WIE dit heeft besloten, heeft deze persoon geen naam dan?

Wanneer de belanghebben een aktie starten om geld in te zamelen om de benodigde info WEL boven water te krijgen dan garandeer ik u dat dat een grote pot geld wordt.

Verder, wat hebben de Belgen hieraan, ook niets natuurlijk, hoe leuk zouden ze het vinden als we Belgie onder water zouden zetten??

Het is gewoon van de gekke en de verantwoordelijke ZELF moet dit maar weer terugdraaien.

Anders zijn de Belgen misschien nog wel bereid om in te zien dat dit gewoon niet kan.

Over welke personen gaat het, zowel in NL als in Belgie?

Voor het zelfde geld had deze persoon heel Zeeland onder water willen laten verdwijnen.....

Dit kan dus gewoon niet en is totaal belachelijk, waar is politiek Den Haag?

Het laatste woord is hierover nog niet gezegd wat mij betreft, maar we moeten veel harder optreden.

Een ding is wat mij betreft zeker, er komt nog geen druppel water in die polder(s)

Anders breekt de pleuris uit, dat kan ik wel vertellen.

 

Mvg;

 

Marcel (Vlissingen)


Gast

#1954

2014-12-16 11:44

Prima initiatief. En wij van den vakbond eisen gratis cara pils voor iedereen, anders gaat den boel weer plat zenne!


Gast

#1955

2015-02-16 21:32

Overheid is er voor de bevolking en dat is al jaren niet meer het geval. (EU, Gezondheidszorg, onderwijs etc) vandaar dat ik deze petitie ondersteun!!

Gast

#1956

2015-06-19 19:15

Het is volstrekt onzinnig om van een prachtig boeren poldergebied, dat uitermate recreatief is, een zgn 'recreatiegebied' te maken, dat is het immers al! Het is fantastisch dat er zo dicht bij de stad zo'n prachtig, tamelijk ongerept gebied ligt, waar stedelingen kunnen fietsen, golfen, wandelen en van het prachtige landschap kunnen genieten, en ook nog eens kunnen ervaren hoe hun eten groeit. Afblijven dus!

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-08-01 14:29


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-08-01 21:23


Hans Vos

#1959

2015-11-08 05:56

Een beetje natuur terug kan geen kwaad. Het geluid van vogels is prachtig, de geur van groen is heerlijk. Dat missen wij in het Rijnmond. Daarom: wat een goed intiatief om de polders om te toveren naar een prachtig natuurgebied!! 


Gast

#1960

2016-02-20 13:50

Wij zijn vandaag gaan wandelen in de polders. Ik weet niet hoe je dit nog mooier kan maken. Dit is al recreatie en natuur.

Alfred Remis

#1961 Doe je ogen eens open

2016-04-12 09:46

Als je ogen eens open doet er is al een heel mooi natuurgebied nu , waarom alles veranderen waar je niet eens in mag en niet toegankelijk is voor de recreant , is dus geld verspilling nu met dat achterlijk project besteed het geld aan werkloosheid en gezondheidszorg hebben we meer aan ;) Groetjes Alfred ben trouwens geboren en opgegroeid in deze polders


Gast

#1962

2016-07-04 09:10

Ontpolderen is waanzin ten top!! Heel veel succes en sterkte toegewenst met deze actie. Volgens de VN is het bewust onder water zetten van vruchtbare landbouwgrond een misdaad tegen de mensheid!!

Gast

#1963

2016-07-04 09:17

Ontpolderen is waanzin ten top. Volgens de VN is het bewust onder water zetten van vruchtbare landbouwgrond een misdaad tegen de mensheid!!

EHB te Apd.