Red de Nederlandse beroepsbevolking!

Quoted post


Gast

#125 Re:

2014-01-14 14:51

#117: -

gelijk heb je. het beroep is heeeeeeeeeeeel erg ondergewaardeerd. willen we gelijk lopen met "normale" beroepen moet er minimaal 75% aan salaris bovenop het loon dat we nu krijgen.

gewoon alle chauffers, en dan bedoel ik ook alle inclusief de buitenlanders die hier in NL rijden, minimaal een maand niet meer rijden. moet je zien wat er dan gebeurt. het leger moet ingeschakeld worden want benzine/diesel moet toch aan de pompen geleverd worden, de supermarkten moeten bevoorraad worden, winkel enz. leert NL hiervan.........de regering bedoel ik............nee. die steken hun kop in het zand en doen aan struisvogelpolitiek.

ik hoop dat na een maand dat alles plat gelegen heeft de bonden wel wat kunnen bereiken. maar helaas we hebben vaak genoeg bij de bonden aangegeven dat we willen staken maar daar willen de bonden niets van horen.

 

mijn idee is het ook hoor...............de boel minimaal een maand plat en de grenzen definitef op slot!

Reacties

Gerrit.

#126 Re: Re:

2014-01-14 15:19:21

#125: - Re:

Ik ben het eigenlijk eens dat de boel plat moet maar dan moet je wel gaan blokkeren want als je dat niet doet dan laten ze het leger en buitenlandse transporteurs het werk doen en heb je alleen jezelf ermee.

Ik wil alleen een begin maken met deze petitie en druk uitoefenen en als er echt stakingsbereidheid is, dan blokkeren! Alleen ligt daar het probleem, en dan klopt het wel wat sommigen zeggen, die bereidheid is er niet voldoende.