Breed onderzoek misstanden psychiatrie

Quoted post


Gast

#9

2014-01-10 20:01

Naast patiënten kunnen ook werknemers van een afdeling Psychiatrie veel te lijden hebben onder misstanden, zoals getuige zijn van on-ethisch handelen, maar nergens terecht kunnen met je klacht.
Manipulatie, bedrog, seksuele intimidatie, machtsmisbruik door een narcistische/psychopathische leidinggevende, evenals onterechte beschuldigingen en vernederingen, vormen een zeer traumatische ervaring.
Misschien een hart onder de riem voor (ex-) patiënten; niet alleen zij worden monddood gemaakt, maar ook hulpverleners, die misstanden aan de kaak willen stellen.
Ik steun dit initiatief van harte en hoop dat de doelen gehaald zullen worden.

Reacties

Janita

#10 Re:

2014-01-11 12:18:43

#9: -

Daar willen wij ons zeker bij aansluiten!

Werkgroep Onderzoek Misstanden Psychiatrie

borderline

#108 Re:

2015-12-19 19:34:30

#9: -  

 van goeie hlp naar mishandeling telefoon tereur verwaarlozing en vernedering etc inderdaad je komt voor je traumas en opeens krijg je er tien bij en geen gehoor!ik druk me zachtjes uit ook reprasailles zijner als je klaagt

anoniem s

#128 Re:

2016-01-27 20:52:07

#9: -  

 ben blij om te lezen dat iemand van de beroepsgroep zelf reageert het is zeker een opsteker hoewel ik het vertouwen voor altijd kwijt ben al de dingendie er staan hebben mij getroffen een schock voor het leven getekend  nog meer getraumatiseerd en totaal mond dood gemaakt en verbannen ik durf ook nooit meer te klagen van wege de repprasailles en nu hebben ze ook nog gezorgt dat ik geen huisarts heb en dat de klachten functionaris op de site staat maar omgeleidt naar een verkeerd persoon ook mn heledossier hebvben ze dingen uitgweg gewist etc etc ik ben zo ernstig depressief net als lenny slotboom door deze mishandelingen die ik nergens kan bespreken  vandaar dit soort sites  ik zou graag iets doen met deze petitie !!!