Breed onderzoek misstanden psychiatrie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Breed onderzoek misstanden psychiatrie.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-01-16 08:09



Gast

#127 Re:

2016-01-17 15:17

#1: -  

 kijk op you tube en breng het naar de media samen met alle verhalen waaronder die van mij etc tijdperkvan angst deel 1 en 2 etc n de pschiatrie groet sonja   vertel het voort! het is te actueel!!!!

anoniem s

#128 Re:

2016-01-27 20:52

#9: -  

 ben blij om te lezen dat iemand van de beroepsgroep zelf reageert het is zeker een opsteker hoewel ik het vertouwen voor altijd kwijt ben al de dingendie er staan hebben mij getroffen een schock voor het leven getekend  nog meer getraumatiseerd en totaal mond dood gemaakt en verbannen ik durf ook nooit meer te klagen van wege de repprasailles en nu hebben ze ook nog gezorgt dat ik geen huisarts heb en dat de klachten functionaris op de site staat maar omgeleidt naar een verkeerd persoon ook mn heledossier hebvben ze dingen uitgweg gewist etc etc ik ben zo ernstig depressief net als lenny slotboom door deze mishandelingen die ik nergens kan bespreken  vandaar dit soort sites  ik zou graag iets doen met deze petitie !!!

Hager

#129

2016-02-01 08:15

GGZ staat gelijk aan 'Gifgrond' Gezondheids Zorg ,naar het boek van Jhr. mr. J.G. Reuchlin. GGZ, blijf vooral zaken doen met mensen zoals een van de hoofdrolspelers uit de EMK-Uniser strafzaak., en laat mensen onbegrijpelijke volmachten tekenen met hulp van 'verpleegkundigen'.  Ik zou willen zeggen het geschonden gelaat van de Staat.  Sterke! Gerhard, zoon van GGZ-slachtoffer. Meer weten: bel de gemeente Krimpen aan den IJssel, Remi Poppe of anders Pieter Winsemius.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-03-24 17:25



Gast

#131

2016-04-13 08:41

Sinds vorig jaar juli probeer ik mijn broer te ondersteunen om de regie met betrekking tot zijn gezondheid in eigen hand te krijgen, (niet eens houden, want hij blijkt dit al een aantal jaar niet meer te hebben). Ik ben verbijsterd hoe hem informatie over bijwerkingen van zijn medicatie is onthouden. Dat hij geen enkele beslissing meer mbt zijn eigen gezondheid meer kon en mocht nemen. De muren waar je tegenaan loopt, de machteloosheid en twijfel die veroorzaakt wordt, omdat niemand je serieus neemt. Alles gebagatelliseerd wordt. Wanneer je je ongenoegen uit, dit op je bordje leggen alsof dit veroorzaakt wordt door de nu eenmaal geconstateerde ziekte en niet aan de situatie. Op dit moment voelt het voor alsof mijn broer is veroordeeld zonder rechter.

Gast

#132

2016-04-30 01:54

Het is noodzakelijk dit in de politiek te brengen Onnodig leed en etikettering voor een beter beleid en toekomst Beter gehoord te worden en saamhorigheid Dat niemand door grote overheid bemoeienis kapot moet gaan voor een betere samenleving waar men elkaar ondersteunt.

Gast

#133

2016-04-30 06:16

Goed initiatief.

Gast

#134

2016-04-30 15:05

wegens totaal foutieve benaderingen en diagnoses tegen wil in.

Gast

#135

2016-04-30 16:30

Verkeerde belangen hebben een te grote en ongecontroleerde rol in de psychiatrie gespeeld. Patienten waren overgeleverd aan de goede wil van behandelaren. Zij hebben er recht op dat geschiedenissen van mishandeling en misbruik erkend en gecompenseerd worden. Ontkenning is op zich zeer schadelijk.
anoniem

#136 Re: Re:

2016-05-01 18:04

#125: - Re:  

 Ik kan ook boeken schrijven over de misstanden in de psychiatrie, de kapot makende machtsmisbruik.

De onveiligheid en hierdoor een groter trauma opgelopen. sexueel misbruik etc. om niets opgesloten worden.

Heb te veel gezien daar. :(

anoniem

#137 Re: Re: I WILL KEEP FIGHTING!!

2016-05-01 18:08


Gast

#138

2016-05-02 13:38

Omdat ik helaas ervaring heb als cliënt en me niet altijd serieus genomen voel door artsen (half jaar Pijn medicatie van huisarts gehad, toen hij afwezig was werd navelbreuk ontdekt! en het zat dus niet tussen de oren)
Heb onlangs samen met de pvp een klacht ingediend bij kliniek na onjuiste bejegening
Mvg Esmeralda Boonstra

Anonymous

#139

2016-05-03 17:24

Al sinds 1969 vecht CCHR voor vernieuwing in de geestelijke gezondsheidszorg wereldwijd. Zie:www.cchr.nl. Zie tevens vooral documentaire: Psychiatrie Een Industrie Des Doods. Zeer schokkend soms!
Dit mag nooit meer gebeuren, openheid van zaken en wantoestanden direct aanpakken!! Zelf tijdelijk gezeten in een GGZ kliniek en veel gezien, vooral wat mij verbaasde hoe jonge jongeren volledig gedrogeerd werden door medicamenten. 

 


Gast

#140 Re:

2016-05-04 07:27

#129: Hager -  

 We gaan er van uit dat je met de namen betrokkenen noemt die het onderzoeken?


Gast

#141 Re:

2016-05-04 07:30

#138: -  

 De PVP kan in sommige situaties gelukkig echt iets betekenen. Goed dat u dat gedaan heeft!


Gast

#142

2016-05-04 19:40

Omdat het eens tijd word dat hier onderzoek naar gedaan word. Heb zelf helaas ook genoeg misstanden meegemaakt als cliënt in de psychiaterie.

Gast

#143

2016-05-04 22:49

Heb zelf helaas ervaring met misstanden binnen de psychiatrie. Werd daarin ook nauwelijks serieus genomen. Hoog tijd dat hier aandacht voor komt vanuit de politiek.

Gast

#144

2016-05-07 06:16

Mijn ervaring als persoon maar ook als ervaringsdeskundige is dat veel artsen, pschiaters geen idee hebben waar ze het moeten zoeken. Geen of in veel gevallen informatie hebben over de patiënt die niet correct is. Ook vallen de meesten tussen wal en schip omdat zij een verslaving hebben of hadden. Seksueel geweld hebben ze ook niet door of te weinig. Kinderen is al helemaal een vak appart en daar gaat een heleboel mis. In ieder geval steun ik dit met mijn hele hart en ziel. gelukkig wordt er meer gedaan als dertig jaar geleden maar nog is er veel te leren. Gr B. Koning


Gast

#145

2016-05-07 13:11

De kwaal bestrijden, niet de patiënt; daar gaat het om. Meer effectieve psychische opleidingen, meer zeggenschap voor patiënten in wat ze nodig hebben en meer middelen door de overheid om effectievere hulp in te kunnen zetten. Meer inzicht in de lange termijn gevolgen van stelselmatige kindermishandeling!

Gast

#146

2016-05-07 18:08

Het ggz heeft mij flink laten vallen en ben die organisatie meer dan beu!

Gast

#147

2016-05-07 20:16

Ik heb zoveel misstanden meegemaakt. Er zijn ook dingen veranderd, maar er moet meer aandacht voor komen.

Gast

#148

2016-05-08 09:49

Omdat ik via mijn vriendin weet van veel misstanden.

Gast

#149

2016-05-13 18:06

Ik ben voorstander dat mensen in een kwetsbare situatie extra bescherming nodig hebben. Professionaliteit is denk ik niet hoe je mensen kunt overmeesteren maar hoe je mensen ondersteunt zichzelf te beheersen. In het proces hiernaar toe mogen mensen zich soms extreem gedragen en is het aan de omgeving dit in banen te leiden. Ik ben zelf 2 x overmeesterd door politie en dit waren traumatiserende ervaringen. Ik wil graag mijn steun verlenen aan de petitie die kan helpen dat er een onderzoek komt. Succes!!!!

Gast

#150

2016-05-20 10:48

Ik vind het ook belangrijk dat er uitgebreid onderzoek word gedaan naar ernstige misstanden in de psychiatrie. Ook vind ik het belangrijk dat er eens uitgebreid onderzoek word gedaan naar alle doodsoorzaken binnen psychiatrische instellingen want ik ben er absoluut zeker van dat er heel veel patiënten/cliënten in de psychiatrie door artsen en zorgverleners worden vermoord en dat deze menocide, het stelselmatig elimineren van hulpbehoevende mensen hier in Nederland nu nog steeds gewoon doorgaat.

Ook wil ik dat er uitgebreid onderzoek word gedaan naar medicatie-misbruik en naar misbruik van fixatie-middelen zoals Zweedse banden. Daarnaast wil ik ook dat er uitgebreid onderzoek word gedaan naar alle soorten vormen van mishandeling binnen de Nederlandse psychiatrie: naar zowel fysieke, seksuele en psychische mishandeling.

Ook wil ik dat uitgebreid word onderzocht hoe vaak het voorkomt dat medewerkers en/of artsen zoals psychiaters en huisartsen familieleden van patiënten/cliënten in de psychiatrie proberen weg te pesten dan wel proberen te belemmeren om hun familieleden in psychiatrische instellingen te bezoeken.