Breed onderzoek misstanden psychiatrie
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
kijk op you tube en breng het naar de media samen met alle verhalen waaronder die van mij etc tijdperkvan angst deel 1 en 2 etc n de pschiatrie groet sonja vertel het voort! het is te actueel!!!!
Re:
ben blij om te lezen dat iemand van de beroepsgroep zelf reageert het is zeker een opsteker hoewel ik het vertouwen voor altijd kwijt ben al de dingendie er staan hebben mij getroffen een schock voor het leven getekend nog meer getraumatiseerd en totaal mond dood gemaakt en verbannen ik durf ook nooit meer te klagen van wege de repprasailles en nu hebben ze ook nog gezorgt dat ik geen huisarts heb en dat de klachten functionaris op de site staat maar omgeleidt naar een verkeerd persoon ook mn heledossier hebvben ze dingen uitgweg gewist etc etc ik ben zo ernstig depressief net als lenny slotboom door deze mishandelingen die ik nergens kan bespreken vandaar dit soort sites ik zou graag iets doen met deze petitie !!!
GGZ staat gelijk aan 'Gifgrond' Gezondheids Zorg ,naar het boek van Jhr. mr. J.G. Reuchlin. GGZ, blijf vooral zaken doen met mensen zoals een van de hoofdrolspelers uit de EMK-Uniser strafzaak., en laat mensen onbegrijpelijke volmachten tekenen met hulp van 'verpleegkundigen'. Ik zou willen zeggen het geschonden gelaat van de Staat. Sterke! Gerhard, zoon van GGZ-slachtoffer. Meer weten: bel de gemeente Krimpen aan den IJssel, Remi Poppe of anders Pieter Winsemius.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Re:
Ik kan ook boeken schrijven over de misstanden in de psychiatrie, de kapot makende machtsmisbruik.
De onveiligheid en hierdoor een groter trauma opgelopen. sexueel misbruik etc. om niets opgesloten worden.
Heb te veel gezien daar. :(
Re: Re: I WILL KEEP FIGHTING!!
#92: - Re: I WILL KEEP FIGHTING!!
triest :((
Heb onlangs samen met de pvp een klacht ingediend bij kliniek na onjuiste bejegening
Mvg Esmeralda Boonstra
Re:
We gaan er van uit dat je met de namen betrokkenen noemt die het onderzoeken?
Re:
De PVP kan in sommige situaties gelukkig echt iets betekenen. Goed dat u dat gedaan heeft!
Mijn ervaring als persoon maar ook als ervaringsdeskundige is dat veel artsen, pschiaters geen idee hebben waar ze het moeten zoeken. Geen of in veel gevallen informatie hebben over de patiënt die niet correct is. Ook vallen de meesten tussen wal en schip omdat zij een verslaving hebben of hadden. Seksueel geweld hebben ze ook niet door of te weinig. Kinderen is al helemaal een vak appart en daar gaat een heleboel mis. In ieder geval steun ik dit met mijn hele hart en ziel. gelukkig wordt er meer gedaan als dertig jaar geleden maar nog is er veel te leren. Gr B. Koning
Ook wil ik dat er uitgebreid onderzoek word gedaan naar medicatie-misbruik en naar misbruik van fixatie-middelen zoals Zweedse banden. Daarnaast wil ik ook dat er uitgebreid onderzoek word gedaan naar alle soorten vormen van mishandeling binnen de Nederlandse psychiatrie: naar zowel fysieke, seksuele en psychische mishandeling.
Ook wil ik dat uitgebreid word onderzocht hoe vaak het voorkomt dat medewerkers en/of artsen zoals psychiaters en huisartsen familieleden van patiënten/cliënten in de psychiatrie proberen weg te pesten dan wel proberen te belemmeren om hun familieleden in psychiatrische instellingen te bezoeken.
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.