Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Quoted post


Gast

#1037

2014-01-09 16:11

Eigen risico moet omlaag en roken moet verboden worden!

Reacties

Mindfulnesz
Gast

#1040 Re:

2014-01-09 16:16:22

#1037: -

Dat vind ik belachelijk, ik rook zelf niet maar iedereen moet zelf weten wat hij of zij

doet met zijn of haar lichaam. Dat is hun natuurlijk geboren recht, omdat zij de enige

eigenaar zijn VAN hun lichaam en het bewustzijn wat daar in zit. Als je nou zou zeggen:

"Het zou verboden moeten worden dat Monsanto, een chemie gigant, door gaat met het gebruiken van radio-actieve bemesting om de tabaks planten te groeien, omdat door de radioactiviteit long kanker veroorzaakt word, en NIET door tabaks planten zelf!" Dan zou ik zeggen: kudo's! Dat moeten we doen! Maar de tabak word al eeuwen gerookt, ook onder de Indianen en die hadden geen last van (long) kanker. Wat denk je dat al die additieven (E-nummers) doen met het menselijk lichaam, waar ons eten/drinken STAMPVOL mee zit! Tegenwoordig hebben (grote) boeren CHEMISCHE PAKKEN aan om het ETEN te besproeien wat wij consumeren. Als het al niet eens veilig is om bij in de buurt te zijn als ze dat chemische middeltje spuiten, hoe kunnen ze in godsnaam dan goedkeuren voor menselijke consumptie!! Het is te belachelijk voor woorden.