Red de Nederlandse beroepsbevolking!

Quoted post


Gast

#1

2014-01-09 09:58

Na 20 jaar verdienen we nog het zelfde en nog vinden ze ons te duur.

Reacties

anti europa1

#164 Re:

2014-01-22 17:36:16

#1: -

Alles word naar de klote geholpen. Het is zo jammer dat iedereen maar vvd en pvda blijft stemmen.

Ook het zelfde met ccvb, papieren gehaald voor de rest van je leven en dan nu die code 95.  Das helemaal de grootste kolder. Je mag dus 4x bhv doen en 1x praktijk en dan heb je je 35 uur. Wat heeft dat met vakbekwaamheid te maken?????

Ben benieuwd wat er gebeurt als je het voor het europesche hof laat komen voor gelijke rechten van de mens. Wat europa 1. Al die platkoppen hoeven het ook niet en zoja is het daar wel voor 100 of 150€ te kopen . Zijn daar toch allemaal corrupt. Ik ben dus zwaar tegen de code 95 want dit is puur geldklopperij. En dan nog maar te zwijgen over het verschil in brandstofprijzen. Daar kan je toch nooit tegen concureren. groet


Gast

#221 Re:

2014-01-28 12:51:04

#1: -

helemaal niet mee eens

Sjelina

#236 Re:

2014-01-31 20:10:00

#1: -

Mijn man is al 43 jaar chaufeur, heeft een keer gestaakt voor beter loon en cao wat ook is gelukt, werd voorbij gereden door colega chaufeurs, als er een aktie van de bond is doen er weinig aan mee.

Ik vind het jammer dat er zo naar een partij wordt gewezen (bond), natuurlijk is het een onderbetaalde baan als je geen overuren hebt verdien je iets meer dan het minimum. Toch ben ik benieuwd hoeveel van de ondertekenden lid zijn of waren van een bond, je kunt je alleen sterk maken als je met elkaar staat, maar door dat collega`s elkaar weinig ontmoeten en daar door ook weinig contact onderling hebben onstaan deze situatie`s naar mijn idee, en als dan ook bijna niemand naar een bonds vergadering gaat, is het moeilijk om een vuist te maken.

Ik ben niet tegen deze aktie maar het blijft een gegeven, je kunt met een kleine groep niks beginnen.

De gene die voor dit beroep kiest kan dat alleen maar met hart en nieren doen, s`morgens voor dag en dauw op s`avonds laat stoppen, je parner of kinderen niet vaak zien geen sociaal leven onderbetaald, dus je moet wel dol op  dit beroepzijn.

Ik vond dat ook dit mag worden vermeld.

Dat houd niet in dat ik jullie succes wens met de aktie!