Geen verplicht rookverbod

Quoted post


Gast

#7

2011-06-13 13:48

Wel ik heb nog nooit gerookt in mijn leven maar vind dat de mensen zelf moeten kiezen of ze een rookcafé binnen gaan of niet.
Wij hebben vorig jaar gaan kiezen en nog steeds is er geen regering, wel geen regering , geen wedde aan de ministers dan , zij vergeten hoeveel accijnzen VAN EEN PAKJE SIGARETTEN/SIGAREN/TABAK er naar de staatskas gaan om de ONTSLAGNEMENDE MINISTERS mee te betalen.
SCHANDALIG , SCHANDALIG ,SCHANDALIG , SCHANDALIG , ....

Reacties


Gast

#35 Re:

2011-06-16 16:16:43

#7: -  

 Je slaat de nagel op zijn kop, uitleggen en wetten stemmen kunnen ze maar regeren en overeenkomen niet, wat gaan die apen ons nog opleggen, ze moeten eerst het hand boven eigen KOP houden voor ze andern pesten. Ik ben geen roker maar houden ze zich allemaal mee bezig.Ik heb 25 jaar een horeca zaak en mij nu een boetekrijgen voor roken en nooit een sigaret in mijn mond gehad, of moet ik mijn klanten buiten smijten.


Gast

#596 Re:

2013-09-17 22:03:19

#7: - en hoeveel van dat geld gaat naar de gezondheidszorg? Naar de impact van het passief roken? Nu kan IEDEREEN ongestoord iets gaan drinken zonder dat hij met een geurtje huiswaarts keert. Ik heb niets tegen rokers maar ze mogen niemand storen, jaren hebben wij geleefd in een ongezonde samenleving en wanneer er eindelijk een doorbraak is naar een leefbare wereld probeert de tabaksmaffia er weer een stokje voor te steken.