Geen verplicht rookverbod

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen verplicht rookverbod.


Gast

#26

2011-06-14 19:34

Laat de cafébaas zelf beslissen of hij toelaat om te roken of niet .

Gast

#27

2011-06-14 20:59

Roken is een keuze!

Gast

#28

2011-06-14 21:48

Laat iederren zijn eigen keuze in plaats van de horeca die het al zo moeilijk heeft te killen

Gast

#29

2011-06-14 22:37

Alleen de uitbater beslist wat er gebeurt in zijn zaak betreffende al dan niet roken, punt uit.

Gast

#30

2011-06-15 09:40

Deze verplichtingen zullen veele horeca's zaken de nek om draaien.schandalig is da brood roof en ik dacht dat belgie een democratie land was !!!!!!!!!!!!!
als ze willen dat de mensen stopen met roken moeten ze het niet meer verkopen en uit de handel halen punt.

Gast

#31 Re: Re:

2011-06-15 17:13

#8: - Re:

 

Ze weten op voorhand of ze al dan niet een rokend café betreden. Kunnen ze hier niet tegen, ga ergens anders. Dit doen wij (de rokers) ook. Is er een café waar niet gerookt mag worden, zullen wij niet komen.


Gast

#32

2011-06-15 21:30

Laat ons toch ons sigaretje roken. Nu gaan ze meer buren-lawaaioverlast krijgen, meer zieke- meer op ziekenkas kwade bazen meer ontslagen, want ze zijn te veel ziek nog meer op den dop!!! Doe maar verder idioten. Laat de cafebazen kiezen of ze nog willen roken in hun cafe. Ik zeg toch ook niet tegen de ministers wat ze moeten doen. Awel ze zouden beter maar doen ipv ons geld in de lucht te smijten. Ontsla er daar maar 3/4 van want ze kunnen ons land toch niet regeren

Gast

#33

2011-06-16 02:33

wat mag er nog wel

Gast

#34

2011-06-16 12:07

Café-bazen hebben het de laatste jaren al moeilijk genoeg gehad!Dit rookverbod lijdt regelrecht sociaal drama!Kleine cafétjes kunnen nu nog amper blijven bestaan!

Gast

#35 Re:

2011-06-16 16:16

#7: -  

 Je slaat de nagel op zijn kop, uitleggen en wetten stemmen kunnen ze maar regeren en overeenkomen niet, wat gaan die apen ons nog opleggen, ze moeten eerst het hand boven eigen KOP houden voor ze andern pesten. Ik ben geen roker maar houden ze zich allemaal mee bezig.Ik heb 25 jaar een horeca zaak en mij nu een boetekrijgen voor roken en nooit een sigaret in mijn mond gehad, of moet ik mijn klanten buiten smijten.


Gast

#36

2011-06-16 17:01

Niet roken in een restaurant of andere eetgelegenheid, oké .... Maar in café of club hoort het er toch echt bij!! Hou anders ook ff rekening met al het horecapersoneel wat werkeloos wordt omdat de baas de tent moet sluiten!!!
Vrijheids van meningsuiting ... en ja rekening met elkaar houden, maar wel wederzijds dan!!

Gast

#37

2011-06-16 17:25

waarom de kleine man wat na het rookverbod geen bier meer al de kleine dorps cafe s gaan er onder leiden,

Gast

#38

2011-06-16 19:39

kunnen we niet maken, laat ons een klein beetje sociaal doen...ik vind wel dat er goeie afzuiging moet kunnen voorzien worden...zelf ben ik niet roker, maar zal nooit een gezellige avond op café laten omdat er gerookt kan worden.

Gast

#39

2011-06-16 22:04

Laat eigenaars vrij om te doen en te laten wat ze willen in HUN café ! ! Ben je tegen een rookcafé ? Drink dan thuis ! !

Gast

#40

2011-06-16 22:31

deze petitie verdedigt de rokende mens
als er cafe's zijn die dit rookverbod willen hebben zullen ze het zelf wel invoeren andere cafe's willen hun klanten die roken graag opnieuw terug zien

Gast

#41

2011-06-17 00:31

een cafe baas of een resturand houder heeft even veel rechten voor zijn eigen beslisingen te nemen of dan niet gerookt wort in zijn cafe of resturand vind ik hij blijft nog altijd zijn eigen baas hij betaald ook staats geld en zijn belatingen en ook belastingen naar de fabriekand waar hij zijn sigaretten aan koopt want alle weken moet dat bij gevuld worden en dat kost meer dan een gewoon pakje sigaretten want het geld die in die automaat zit is niet voor de cafee uitbater maar is voor levansier dus vind ik maar romal dat hij mag beslisingen nemen die weten zijn van mij onzichtbaar die dat uit gevonden heeft zal er zelf nog spijd van krijgen dat hij zelf in zijn eigen vel snijd daar mee want tenslote verliezen alle uitbaaters hun klanten

tamara provoost


Gast

#42 Re:

2011-06-17 01:47

#1: -  

 taksen / discrimineert


Gast

#43

2011-06-17 12:53

Jaren geleden de cafébazen verplichten om afzuiginstallaties te installeren en nu ze er allemaal één hebben de mensen verbieden van er te roken. GOE BEZIG. Houden ze zo misschien de economie draaiend?

Gast

#44

2011-06-17 13:59

Wa ver nen zever is da nu hebbe de politiekers dan zo weinig te doen dan die flut wetten op te stellen ge zout beter belgie al es halveren met die allochtonen die iere wa ons leven komen zuur maken belgie zou al veel properder zijn meer werk voor ons minder zever voor de politie tis allemaal et zelfde
ons 'vlamingen wij mutten een front vormen tegen deze wanpraktijken, dikke zever en die politiekers der pree moete ze maar is 2maand inhouden die zulle derre kak inhouden, BELGIE ZET DEZE KEER DE PUNTJES OP DE I maar blijft van ons af !

Gast

#45

2011-06-17 15:36

ze zijn hier goed bezig in "Den Belgique",eerst ambeteren ze de mensen vorig jaar op 13 juni om te gaan stemmen voor een nieuwe regering en als die er dan ondertussen nog ALTIJD niet is SPELEN die "krakken" het toch klaar om een wet op 't roken te regelen, HOE doen die dat ?

Gast

#46

2011-06-17 15:44

eindelijk iemand die ook aan onze kant staat,
we hebben nu al niets meer in het Genkse,
laat AUB onze cafétjes geen rookverbod krijgen
anders hebben we niets meer... Dank U

Gast

#47

2011-06-17 15:45

spijtig dat de Berlijnse muur weg is anders konden we al die " comunistish gezinde politiekers die een rookverbod OPLEGGEN" er eens ferm over STAMPEN en dan kunnen wij Belgen teminste op ons gemak DEMOKRATISH verder leven !!!

Gast

#48

2011-06-17 15:45

er bestaat geen democratie meer alleen bettuteling.
De kleine bedrijven in horeca worden kapot gemaakt.
We zijn volwassen mensen en geen kleine kinderen ,kunnen deze beslissing roken of niet zelf maken. succes met actie,misschien blijft Belgie leuk.
Anti-rookverbod

#49

2011-06-17 19:37

Ik vind dat de uitbaters zelf moeten kiezen en zelf mogen doen wat ze niet laten kunnen !

Gast

#50

2011-06-17 20:23

ik ben al een keer getroffen in nederland door rook beleid daar ik ben uit geweken na belgie om daar lekker te genieten van een sigaret en drankje