Geen vluchten na elven

Quoted post

Actiegroep geenvluchtennaelven
De auteur van deze petitie

#282 Re:

2013-12-19 13:43

#277: -

Het is inderdaad mogelijk om meerdere handtekeningen via 1 IP adres te registreren. De actiegroep vraagt actief mensen, onder omwonenden en anderen die met hen solidair zijn, om de petitie te ondertekenen. Indien zij dat op dat moment elektronisch niet kunnen, worden hun gegevens door ons ingevoerd op de petitiesite. Mensen ontvangen vervolgens op hun mail adres een link, waardoor ze de ondertekening kunnen bevestigen. Het staat hen vrij dat al dan niet te doen. Op soortgelijke wijze worden ook door ondertekenaars ander mensen gevraagd om te ondertekenen, ook hen staat het vrij om daar al dan niet gehoor aan te geven.

De suggestie dat de actiegroep "nepnamen"gebruikt of anderszins de petitie manipuleert, werpen wij verre van ons. Wij hebben ook geen enkel belang bij een kunstmatig "opgeblazen" petitie. Wij hebben ook geen grip op het mailbestand van de ondertekenaars en kunnen dat ook niet gebruiken. Wij kunnen alleen algemene aankondigingen doen via de petitiesite, zoals U er inmiddels 3 aantreft.

De 2350 handtekeninge zijn overigens niet in 1 maand, maar in goed 2,4 week tot stand gekomen.

Of Den Haag hier al dan niet van wakker ligt, zal de toekomst uitwijzen.

Wij liggen in ieder geval al wel regelmatig wakker.

Reacties


Gast

#285 Re: Re:

2013-12-19 14:29:51

#282: Actiegroep geenvluchtennaelven - Re:

Ik suggereer niet dat de actiegroep nepnamen gebruikt, allerminst, maar als ik als ondertekenaar de zaak zou willen flessen, kan ik per IP adres  meerdere namen opgeven. Ik weet uit het verleden dat daar rekening mee gehouden wordt