Neen aan Jachtopeningsbesluit 2013-2018 betreffende (zwerf)katten

Quoted post

Kittylitter

#1250 Re:

2013-12-04 13:31

#1242: - een kat pakt 3000 wilde dieren per jaar, dus zo onschuldig zijn ze niet, hou uw "huis"dier dan ook binnen ipv te zagen dat ze gepakt worden door jagers.  U wil gewoon de lusten, de lasten zijn voor de buren in wiens hof ze gaan schijten en de fauna uitroeien.  Kat is gewoon een te goed roofdier en verdient het zelf actief bestreden te worden.  Sorry gekke poezenmoeders!

 

Reacties

greet je overbuurvrouw

#1271 Re: Re:

2013-12-05 21:35:49

#1250: Kittylitter - Re:

Zal ik u eens ontmaskeren : jij bent mijn onverdraagzame overbuur die NOODGEDWONGEN terug bij zijn oude moeder is gaan wonen  : niet verwonderlijk : wie wil nu met u onder één dak samenwonen  ?  Zo een onverdraaglijk persoon .

 

destijds heb je alle soorten gif gestrooid in je voortuin , dan weer deinsde je niet terug om prikkeldraad in je voortuin te plaatsen tot ik je de bemerking maakte dat dit STRAFBAAR is   .  Jij fixeert je op de katten in de straat ; deed aanklacht bij CAD dat er 3 katten in je voortuin kwamen schijten  : wel zover hebben we onze katjes nog niet gekregen : zij belasten de riolering niet  door kostbaar drinkbaar water door  de WC  te spoelen .   Conclusie : die katten zorgen niet voor vervuiling  .

 

 

Laat je "verzorgen" alhoewel het reeds te laat is .   KATTENHATER .