Neen aan Jachtopeningsbesluit 2013-2018 betreffende (zwerf)katten

Quoted post

kittylitter

#1246 Re:

2013-12-04 13:09

#1: - hoe komt u erbij dat gefrusteerde zotten dit zouden doen?  ten eerste mogen ze enkel met een kattenval werken en enkel een dier doden dat geen uiterlijke tekenen vertoont van een eigenaar.  Heeft u eigenlijk een idee hoeveel fauna een kat doodt als ze niet wordt gevoederd?  Heeft u een idee hoeveel een kat doodt die wel wordt gevoederd?  het probleem van de kat is dat ze een te perfect roofdier is en sorry bij elke "wegpels" denk ik gewoon "weer DRIEDUIZEND vogels gered".  Dus mijn suggestie: neem uw kutkat en houdt ze rond uw fucking huis in plaats van ze te laten schijten in de tuin van de buren onder het mom van "de kat heeft een eigen wil".  Een kanarie heeft ook een eigen wil, dus grow up en schuif uw bullshit niet in de schoenen van een ander

 

Reacties

Kato

#1258 Re: Re:

2013-12-04 18:10:49

#1246: kittylitter - Re:

Beste Kittylitter, wat een SUKKEL bent u. Enne... hoeveel dieren hebt u al opgegeten in de loop van uw ellendig leven? Wat een miezerig hoopje drek bent u. Hoeveel vrienden?... Hoeveel mensen die u graag zien?... Ik denk dat iedereen, mens en dier, gaat lopen van het moment dat ze u zien aankomen. Ja ook de vogels! daarom ziet u er misschien zo weinig. Met al uw zielige frustraties en onverdraagzaamheid zou zelfs de meest geduldige nog maken dat hij wegkomt. SUKKEL SUKKEL SUKKEL

Kattevriend in hart en nieren .

#1262 Re: Re:

2013-12-04 19:24:41

#1246: kittylitter - Re:

Wat een taalgebruik : gij zijt nog veel gestoorder als ik eerst dacht .

 

Oplossing:  laat u dringend COLLOCEREN maar wel in aparte isolatie-cel = je bent bekwaam om zieke mensen lastig te vallen .