Omdat we Mano Mundo niet graag zien verdwijnen ...

Quoted post

/
Gast

#16 Ja, eventueel betalend.

2013-10-14 11:46

Vind het ook zeer jammer dat een festival als Mano Mundo moet verdwijnen.
Maar anderzijds twijfel ik ook wel aan het maatschappelijk nut van dit festival is z'n huidige vorm.
Zou het misschien niet beter zijn dat men een gratis dag doet op een vrijdag, voor scholen en dergelijke. Zodat op deze manier alle kinderen/jongeren (provincie Antwerpen) in aanraking komen met andere culturen/wereldproblematieken. En op zaterdag/zondag een eventueel betalende dag(en) voor volwassenen. Denk dat heel veel mensen bereid zijn te betalen. En uiteindelijk je gaat niet naar Mano Mundo om van de wereld een betere plek te maken, je gaat omdat het plezant is.
Swoit het is maar een persoonlijke bedenking en vind het zeer jammer dat men niet eerst met de vrijwilligers/andere mensen betrokken bij het festival heeft gebrainstormd over hoe het misschien wel verder kan. Zomaar zonder boe of ba stoppen omdat de subsidies wegvallen vind ik maar zwak.
Veel sterkte/steun aan alle mensen betrokken bij dit festival hopelijk komen jullie toch nog tot een oplossing.

Reacties

elzet

#38 Re: Ja, eventueel betalend.

2013-10-24 07:28:31

#16: / - Ja, eventueel betalend.

volledig akkoord met jou. Ik denk niet dat mensen die naar Mano Mundo gaan geen geld hebben om een kleine bijdrage te kunnen betalen. Mensen die geen geld hebben geraken daar volgens mij toch niet.