Aanlijn- en muilkorfplicht en fokverbod gevaarlijke honden.

Quoted post


Gast

#1

2013-06-13 22:21

Als de hond aan de lijn zit is het ook makkelijker om de hondenpoep op te ruimen. Loslopende honden kakken overal zonder dat de baasjes het zien !

Reacties

M. Vermeer
De auteur van deze petitie

#2 Re:

2013-06-14 16:09:03

#1: -

Dat blijft mij ook zo'n vreselijk doorn ih oog!!! Die asociale lui die de schijt van hun hond niet opruimen. Ik heb zelf n hond en irriteer mij hier mateloos aan!! Als ik het zie, zeg ik er ook altijd iets van. Als u weet wat ik soms naar mijn hoofd geslingerd krijg. Wat mij betreft mogen ze er 24 uur per dag streng op controleren. Op asociale lui die hun hond niet aan de lijn hebben waar dat wel verplicht is en op asociale lui die de uitwerpselen van hun hond niet opruimen. 300 euro boete!!!


Gast

#4 Re:

2013-06-15 19:55:09

#1: -

Zo is dat!

fet

#463 12Re:

2018-02-23 13:14:44

#1: -  

je hond is dood door je eigen schuld. jij laat je hond los waar het niet mag je had hem aangelijn moet houden dan leef hij nog nu is dood omdat hem zo nodig hem moest laten lopen en geen respect heb voor mensen die en hond heb die ruimte nodig hebben. ik hoop echt dat je nooit meer dieren kan krijgen want zo onverwoordelijk me om gaat ben geen dier waard.