Terugbetaling levensnoodzakelijke medicatie / Remboursement

Quoted post

Gast

#1046

2013-05-01 21:38

Ik vind het fout te reageren tegen de politici, wij hebben deze mensen gekozen. Het is dan ook hun recht hierop in- of tegen te gaan of zelf niets te doen. Wij mensen bekijken alles veel te klein. Deze discussie gaat niet over geld, medeleven of ervaringen, maar ieders positie in de wereld. Bekijk dit probleem breder en het gaat niet over de kostprijs van dit medicijn. Ieder mens (kind) heeft het recht om te leven, maar ten koste van wat. Natuurlijke selectie begint bij de bevruchting, haal dit aspect aan bij dit onderwerp en iedereen zal u zien als een kwaad iemand. Maar waar trekken wij de lijn, tot waar moet iemand gaan om iemands leven te redden. Een vluchteling kan ook een kind zijn, iemand die griep heeft kan hier ook aan sterven, maar spijtig genoeg krijgt niet iedereen dezelfde rechten of dezelfde zorgen. Is dit eerlijk of lijkt dit voor u normaal. Een ding is zeker, je kan niet iedereen redden met of zonder geld.

Ik heb geen enkele vraag gesteld, enkel vragen verteld. Gepaste antwoorden zijn er hiervoor niet, maar genoeg stof voor discussie. Ik zal deze petitie tekenen, maar hiermee verandert er niets.

Reacties

Den Beirre

#1056 Re:

2013-05-02 02:04:12

#1046: Gast -

uw eerste regel klopt al niet. We stemmen op politiekers maar krijgen ze niet. Er wordt steeds geswitched in die rangen.

Ik begrijp uw commentaar doch wij hebben het geluk hier te leven en veel "natuurlijke "selecties uit te schakelen. Dus maak er gebruik van. Toch bedankt voor uw stem, want elke stem telt.