Verdubbeling inschrijvingsgeld DKO: Nee! Brief aan Minister Smet
Da KapricciO |
/ #262 Re: n,2012-12-07 20:50U geniet ongetwijfeld van een lied op de radio tijdens uw arbeid. Of van een concert tijdens uw vrije tijd, een festival misschien? Of een klassiek concert, in het beste geval kijkt u een cartoon met uw (klein)kind, gaat u ermee naar een museum of laat u het een boek lezen... In alle geval zitten er duizenden uren werk in gelijk welke vorm van kunst dat het en de mensen in uw omgeving ervaren. Ikzelf ben een student aan een conservatorium en ben in de run naar mijn laatste examen/project. Daar zitten nu al (dat weet ik want ik hou het bij) een kleine 1000 uren werk in. STUDIEwerk. Daarmee wil ik zeggen, voor er iets van mijn muziek uitvoerbaar (en dus "van-genietbaar" is voor u), en ik zit nog niet in de helft. Reken maar eens uit. 1000 Betaalde van uw ongetwijfeld harde arbeidsuren... Ik sta elke dag om 6u op en ga om 23u slapen. Dat is tijd om te studeren (op mijn instrument weliswaar), naar de les te gaan en met alles in orde te zijn. En BTW, vrije tijd heb ik niet, ik zet niet uit zoals een het een student betaamt want daar heb ik geen tijd voor. In het weekend werk ik aan mn thesis, zoek ik concertgelegenheid en ga ik lesgeven. Best dat ik gemiddeld vermogende ouders heb, want een instrument zoals het mijne kost gemakkelijk 30.000 euro + min of meer 1500 onderhoud per jaar. Uw zin "iedereen zou natuurlijk liever zijn brood verdienen met op een gitaar te tokkelen" houdt dus geen steek. Er zijn er natuurlijk die op een gemakkelijke manier een hitje maken, dat is waar maar dat heeft niets met deze petitie te maken. Het gaat hier over de kans om kinderen en volwassenen een positieve ervaring te laten meemaken vanuit een creatieve insteek. Als u te kortzichtig bent om dat te snappen en het dus voor een luxe te houden, is dat jammer voor u. Groeten beste man, ik ga nog wat vrije tijd gaan doorbrengen in mijn oefenstudio (op vrijdagavond, om 19:50u). PS: Mijn klein betoog heeft in se ook niet zoveel te maken met de prijsstijging die er zit aan te komen voor het DKO, maar uw boodschap is zo kort door de bocht... |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Gort over de grens moet blijven.
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
WAP-PETITIE WOLF - VOOR VEILIGHEID VAN MENS & DIER
8086 Gemaakt: 2025-08-25
Opvang Sprookjesland: stem van de ouders!
425 Gemaakt: 2025-08-29
Red Onze Motocross Oefenterreinen in België
3083 Gemaakt: 2025-07-23
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
4487 Gemaakt: 2024-07-07
HLN, stop Luc Bellings foute HORECA-beoordelingen te laten geven
333 Gemaakt: 2025-08-25
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3957 Gemaakt: 2024-10-23
NEE tegen een AZC Hoorn
3409 Gemaakt: 2024-09-21
Geen uitbreiding fietszone Brugge
624 Gemaakt: 2025-08-23
Erkenning stilgeboren kindje
192 Gemaakt: 2025-08-23
Kinderdagverblijf Nadine moet open blijven!
100 Gemaakt: 2025-08-31
STOP de waanzin voor een TIJDELIJKE snelweg ivm werken aan de A8 te Halle!!
1077 Gemaakt: 2025-08-03
AZC Dordrecht
618 Gemaakt: 2024-01-04
Behoud voortbestaan Stationslocatie kermis Voorhout
339 Gemaakt: 2024-07-16
Stop uitbreiding kruispunt R11/Prins Boudewijnlaan-Red de berm, onze leefbaarheid en gezondheid
1401 Gemaakt: 2025-02-21
Laat onze zeeklassen toch doorgaan!
70 Gemaakt: 2025-08-31
Pak ons buitenzwembad niet af!
2192 Gemaakt: 2025-06-02
Bescherm ouders en kinderen tegen onzichtbaar Emotioneel en psychisch geweld kinderen – Justitie moet verantwoordelijkheid nemen
40 Gemaakt: 2025-08-31
Gsm verbod weg!
36 Gemaakt: 2025-09-02
Veilige en Moderne Infrastructuur voor De Kreek/Kieldrechtsebaan in Kieldrecht!
133 Gemaakt: 2025-01-30
Geen AZC barendrecht op grens van Lombardijen
1360 Gemaakt: 2025-07-08