Marketing Leeuwarden moet blijven!

solana

/ #17

2011-12-17 15:05

gast 15, wat u beweerd slaat helemaal nergens op, dan heeft u geen kennis genomen van alle aktiviteiten die Marketing Leeuwarden de afgelopen jaren met succes heeft gevoerd, wat te denken van de beste binnenstad van Nederland, Leeuwarden Hofstad, imagoverbetering Leeuwarden, realiseren platvorm Living Leeuwarden etc.etc.het onderhouden van persrelaties en goede contacten met het bedrijfsleven,getuige de vele steunbetuigingen hier.Als CDA en VVD Marketing Leeuwarden in de lucht willen houden, snap ik niet dat 1 wethouder de beslissing moet nemen ,het is alle politiek geleuter, het projekt Foar Fryslan(de naam alleen al krijg je niet uit je strot),projekt vriendin Jannewietske de Vries is een flop, Leeuwarden Culturele Hoofdstad heeft totaal geen kansen naast Maastricht en den Haag, maar dit word je als burger door de strot geduwd en het mag enkele miljoenen kosten , terwijl Marketing Leeuwarden al die aktiviteiten moet doen met een paar honderdduizend.De Leeuwarder Courant doet vrolijk mee om Leeuwarden Culturele Hoofdstad maar te promoten met hun artikelen hoe geweldig dit projekt zal zijn, zie krant van vandaag. De Gemeente strooit royaal met geld van de belastingbetaler,70.000 voor een projekt om studenten te informeren, waar een kleine 300 op afkomen en zo kan ik er nog wel wat noemen.Dus Gast 15, ga uw blik eens verbreden en kijk naar de aktiviteiten kalender van het afgelopen jaar wat Marketing Leeuwarden allemaal heeft georganiseerd, pas dan kunt u een oordeel vormen!Trouwens dat internetten dat maakt een belangrijk deel uit van de marketing , wat te denken van Facebook , Twitter etc.?Als de Gemeente de citymarketing overgaat nemen, missen ze ten eerste alle kennis die is opgedaan,de kontakten met het bedrijfsleven en de mensen die dat dan moeten uitvoeren verdienen heel wat meer dan de mensen van Marketing Leeuwarden,maar betere resultaten dan Marketing Leeuwarden kan behalen, zullen zij nooit bereiken.