Een 1,5meter wet NEE !!

Corona virus......

/ #175

2020-06-17 09:34

Een 1,5 meter wet mag er absoluut niet komen!!! Persoonlijk vind ik dat de bevolking tot op heden veel te braaf, veel te mak is om massaal in actie te komen!!! Dit hele corona gedoe waar het merendeels bestaat uit leugens en bedrog, dat zelfs ,,onnodig,, mensen levens heeft gekost, maakt me woedend!!! Het is pure moord waar het om gaat!! Mensen, open de ogen en oren!! WIJ moeten massaal in actie komen door middel van opstand!! Er word met mensen levens gesjoemeld alsof het niks is. Ik ben zelf in een verzorgingshuis gaan kijken hoe het er daar aan toe gaat. De hoofddeur bleef gesloten, ze hielden daar de wacht!! Afgrijselijk aanzien!! Dit is wat Rutte wil, de ouderen opsluiten, zodat ze de dood tegemoet kunnen gaan. Zonder enig contact met familie. Het gaat door merg en been wat er allemaal gebeurd!! Kom op mensen, ik roep jullie op om met z,n allen in actie te komen. Rutte vraagt erom! Het gaat om mensen levens, besef dat goed!! Opstand....staken......kan me niet schelen wat......maar dit moet stoppen!!! Rutte, de Jonge en Disselbloem zijn zuivere moordenaars, die nergens voor terug deinzen!! Hier moeten we dus tegenin gaan!!! Liefst zo snel mogelijk, zodat er levens gered kunnen worden.