Doe Batman postuum eer aan


De auteur van deze petitie

/ #16

2019-08-04 11:32

Wat een vreemde reacties krijg je toch als je probeert iets goeds te doen. Ja, het is de bedoeling dat we een monument voor Batman kunnen realiseren, maar het uiteindelijke DOEL is de politiek te bewegen de straffen op dierenmishandeling te verhogen. Hoe krijg je dit o.a. voor elkaar? Door publiciteit te genereren. Dat wij proberen om naast een beeld voor Batman misschien ook geld over te houden om naar bijvoorbeeld de dierenambulance te doneren, en echt niet naar de zakken van een directeur of iets, staat geheel in het kader van het uiteindelijke doel.

Vanaf het allereerste moment ben ik volkomen transparant geweest over werkelijk alles, de doneeractie is niet door mij als privé persoon opgezet en zal 100% eerlijk verlopen. En uiteraard wil ik nogmaals benadrukken ik verplicht niemand tot donaties, ik hoop enkel dat we met zijn allen een bedrag kunnen ophalen waar we ten eerste een mooi beeld van kunnen laten maken, ten tweede iets kunnen betekenen voor een organisatie die zich inzet voor dierenwelzijn en ten derde door deze actie media aandacht genereren voor het uiteindelijke einddoel.

Michel




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...