Geen jeugdhuis zonder muziek


Gast

/ #267

2011-12-07 12:49

1/Wetende dat men hier spreekt over vzw's dan stelik me de vraag wie die extra opgelegde bedragen gaat ophoesten...ben er vrij zeker van dat de gemeente er niet om staat te springen..2/Decibelverlaging? waarom niet gelijk verplicht gebarentaal invoeren? en bands die alleen zo en met luchtgitaren spelen...Natuurlijk zijn er weloplossingen ivm geluid maar men mag toch nog het gevoel hebben dat er iets is om naar te luisteren...en qua materiaal...goede PA en boxen kosten nu eenmaal veel geld... Voor hun is het altijd al de ultieme plek geweest om zich te bewijzen en enige vorm van bekendheid te verwerven,de lokatie ,het publiek- laten we zwijgen van de beperkte financiele middelen die zowel zij ALS het jeugdhuis maar hebben om het te organiseren-- zelf heb ik jaren aktief geweest in een jeugdhuis en tot mij spijt moet ik vaststellen dat die vrijheid/blijheid van jongeren nog maar eens moet beknot worden,en wat het me meeste stoort is dat het allemaal beslist /overlegd wordt door mensen die totaal geen feeling/verleden hebben ermee! Men is weer eens goed bezig,dat beetje plezier dat er nog kan zijn voor de jongeren neem dat gerust af,en dan kan je er gerust weer een nieuwsartikel aan wijden waarom er zoveel "hangjongeren" zijn ed....hoe zou dat nu komen...o:) In vergelijk met vroegere jaren is er minder en minder plaats voor jongeren waar ze met een gerust gemoed en op vriendschappelijke basis elkaar kunnen ontmoeten,een babbel slaan,aktiviteiten....wreed spijtig is dat!