Wim Smits Fotografie moet blijven op de voorstraat in Harlingen!

Gast

/ #190

2016-11-09 21:59

Ik vind het absurd, dat een overheid een pand koopt met gemeenschapsgeld en daar een boekhandelaar in wil hebben ten koste van een ondernemer die er al 30 jaar zit en die zelf zijn kost bij elkaar probeert te scharrelen terwijl die nieuwe boekwinkel wel weer zwaar gesubsidieerd zal worden. Ik heb het idee, dat de wethouders van Harlingen tegen elkaar op willen boksen. Boon gooit ons geld weg aan parkeerterreinen, terwijl de bestaande parkeerterreinen al door plaatselijke ondernemers tot volle tevredenheid wordt beheerd. Maria onze fotogenieke en camarageile wethouder gooit ons geld in zee, door een aanlandingsplaats voor cruiseschepen te willen aanleggen. Een miljoenen verslindend project, wat uiteindelijk ons harlingers veel geld kost. Ex wethouder zomers heeft spaansen verblijd met vele miljoenen aan te veel betaalde vervuilde grond. En nu die hein kuiken die het ook eens wil proberen. Wethouders zijn ambtenaren en geen ondernemers. Ga dan ook niet op die stoel zitten, maar laat die dingen over aan echte zakenlieden of vraag tenminste advies. Ik denk dat harlingen na deze wethouders bankroet gaat en de bevolking met de gebakken peren zit, terwijl deze wethouders vrolijk vertrekken om hun volgend slachtoffer te plukken.