Wim Smits Fotografie moet blijven op de voorstraat in Harlingen!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Harlinger besluit.
Laat die beste man met rust...lekker volk die ambtenarekliek,minder volk is ur niet,bont van buuten,str... van binnen.....
Totaal onmenselijk. Geen gied woord voor over!
Deze zogenaamde machtshebbers zijn hun baan niet waardig en mogen van mij uit Harlingen verdwijnen.
Wat een verstand , wim is een begrip en heeft zoveel emotionele en bijzondere foto's vast gelegd. trouwerijen pasfoto's gezins foto's noem maar op. Die man verdiend een plek op de voorstaat. Als je echt om Harlingen geeft als burgemeester koester je zulke mensen... potverdikkeme
Er staan voldoende panden leeg ....gemeente neem je verantwoordelijkheid en dat is nl zorgen dat onze middenstand in Harlingen blijft.
Ik weet niet waar jullie mee bezig zijn stelletje mafklappers halve stad is kleding winkels met koopavond zie je geen hond meer en een man die al 30 jaar op zijn plekkie zit ga jullie aanpakken die beste man heeft dat niet verdiend duidelijk .
Hoe help je Harlingen naar de kloten niet normaal een man die zijn hart bij de winkel heeft zoveel trouwfoto's gemaakt in Harlingen ik heb er geen woorden voor .
Blijf met jullie ambtenaren klauwen van die man af .
Vriendelijke groet Chris Frik
Hulde aan de initiatiefnemer van deze petitie.
| This discussion has been closed. |