MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)


Gast

/ #2696

2016-06-01 18:38

Omdat ik uitgekleed word,invalide ben leef op betonnen vloer,kapotte matras.weduwe uitkering sinds 1982.veel lange jaren ziekte van Bechterew.te weinig huurtoeslag,kom uit beneden modaal. Ik zie het leven hier niet meer zitten,met de dagelijkse pijn. Alle hulp word afgewezen! Ik voel mij hier niet meer welkom,zelfs gevoel dat ze liever zien dat je uit dit overleven stapt.financiële en geestelijke mishandeling voor eigen volk is hier niets. Ja pijn en stress.mens onwaardig leven.2016 leven op betonnen vloer.matras ivb ziekte van Bechterew, oude hernia,Copd. Krijg morfine maar helpt ook niet tegen pijn. Ik ben een ongewenst persoon,die leegeplukt word Door deze regering VVD.een bende.de armen armer en alle lasten op onze schouders leggen. Nee laat zorgverzekering maar pil.sturen ben ik van de pijn af e zij van mij.maar alleen kunnen de Zorgverzekeraars dan niks meer plukken.veel.medicijnen uit zorgpakket dat eigen bijdrage van nu 385 komt nog veel.hoger uit. Ik ben op en wil rust!!!HEY IS HET RIJK WEER GELUKT ER IEMAND AAN ONDERDOOR TE HELPEN.EN MAAR PAMPEREN VAN MENSEN DIE HIER GEKOMEN ZIJN.NIETS TEGEN EEN VLUCHTELING LET WEL ECHT UIT PURE NOOD GEVLUCHTE.MAAR DAT ZIJN VELEN NIET.WIJ DOEN ER NIET TOE!!! ONS LEEGPOMPEN.VAN HARTE HET IS DE SMEERLAPPERIJ VAN DE STAAT GELUKT.IK LEEF NIET OVERLEEF AL JAREN.EN BEN OP!!!



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...