€200 en nog veel meer: GEEN STIJL


Gast

/ #1016

2011-10-28 14:04

Ik baal vreselijk van al deze bezuinigingen zeker omdat het constant dezelfde groep is die geraakt word. Het is een opstapeling van allerlei bezuinigingen waar kinderen, verstandelijk beperkte mensen en noem maar op mee te maken krijgen. Met als resultaat schrijnende toestanden waar de politiek geen oog voor heeft. Men sluit de ogen en omdat juist in deze groep veel mensen zitten die niet voor zichzelf kunnen opkomen moeten degene die dit wel kunnen een vuist maken. Onderscheid tussen arm en rijk is waar we naar toe gaan omdat mensen met meer geld (lees ook degene die deze bezuinigingen verzonnen hebben)zelf zorg kunnen kopen. Griekenland kan door de banken geholpen worden maar onze psychiatrische patiënten mogen onder een brug op straat creperen en reken maar dat we dit steeds meer gaan zien. Ik kan nog veel meer opschrijven maar ik word zo verdrietig van onze verharding van de maatschappij die door onze politiek alleen maar gestimuleerd word. Laten ze eerst eens beginnen met bezuinigen op de salarissen van onze top managers en wie weet welke bonussen ze zichzelf toebedelen. Iemand die in de zorg aan de top staat mag gewoon geen salaris verdienen boven de Balkenende norm zo wel dan is het een grote egoïst met geen hard voor de zaak. En moet die in het zakenleven gaan werken waar het geld niet word afgepakt van weerloze mensen.