Stop Henry NOW!

trouwe supprter

/ #229 Deel 2 Henry OUT

2016-05-09 16:29

Ik pleit voor een vervolg van Henry OUT.

Om Cambuur te redden is het echt nodig dat Henry vd Vegt Z.S.M. vertrekt. Deze man heeft absoluut niet de kwaliteiten die een Technisch directeur nodig heeft om Cambuur weer aan de top te krijgen ook in de jupiler league wordt dat niks met deze man.

Daarom graag een oproep aan de auteur van de Petitie en andere lezers geef een vervolg. Het bestuur luistert niet naar de supporters.

Het vervolg moet zijn dat we massaal als supporters wegblijven bij de volgende thuiswedstrijden. Dat kondigen we nu al aan. Als volgend jaar 2.400 mensen minder naar een wedstrijd komen is het stadion echt leeg.

We gaan net zolang door totdat Henry zelf opstapt of het bestuur hem eruit knuppelt. Ik denk dat ze dan wel moeten luisteren. Ik wil trots zijn op mijn club! En ik snap echt wel dat bestuursleden niet alles goed kunnen doen. Maar deze man is een aanfluiting en had nooit bij cambuur mogen zijn en moet nu zsm wegwezen, omdat hij weer heeft bewezen dat hij het vak niet beheerst. Hij moet echt een andere baan zoeken.

WIE DOET ER MEE??

Met deel 2 van HENRY OUT!  

Ons motto "wij komen pas weer als deze man weg is"

Groeten voor onbepaalde tijd van de supporters!