Stop Henry NOW!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop Henry NOW!.

Henk52

#226 Zwakste schakel

2016-05-08 08:15

Bestuursleden  van Cambuur staan pal achter de zwakste schakel en zetten daarmee de toekomst van een prachtige volks club op het spel.

 


Gast

#227

2016-05-08 15:20

Cambuur hoort in de Eredivisie (thuis) zonder van der Vegt!!

Gast

#228

2016-05-09 09:16

Ik heb deze petitie ondertekend omdat dit de 4e club is die van der Vegt naar de Jupiler heeft geloodst. Een andere reden is omdat hij RKC failiet heeft gemaakt en ik wil niet dat dit dit mooiie clubje overkomt. Dat zou namelijk zonde zijn van deze echte volksclub.
trouwe supprter

#229 Deel 2 Henry OUT

2016-05-09 16:29

Ik pleit voor een vervolg van Henry OUT.

Om Cambuur te redden is het echt nodig dat Henry vd Vegt Z.S.M. vertrekt. Deze man heeft absoluut niet de kwaliteiten die een Technisch directeur nodig heeft om Cambuur weer aan de top te krijgen ook in de jupiler league wordt dat niks met deze man.

Daarom graag een oproep aan de auteur van de Petitie en andere lezers geef een vervolg. Het bestuur luistert niet naar de supporters.

Het vervolg moet zijn dat we massaal als supporters wegblijven bij de volgende thuiswedstrijden. Dat kondigen we nu al aan. Als volgend jaar 2.400 mensen minder naar een wedstrijd komen is het stadion echt leeg.

We gaan net zolang door totdat Henry zelf opstapt of het bestuur hem eruit knuppelt. Ik denk dat ze dan wel moeten luisteren. Ik wil trots zijn op mijn club! En ik snap echt wel dat bestuursleden niet alles goed kunnen doen. Maar deze man is een aanfluiting en had nooit bij cambuur mogen zijn en moet nu zsm wegwezen, omdat hij weer heeft bewezen dat hij het vak niet beheerst. Hij moet echt een andere baan zoeken.

 

WIE DOET ER MEE??

Met deel 2 van HENRY OUT!  

Ons motto "wij komen pas weer als deze man weg is"

Groeten voor onbepaalde tijd van de supporters!


Gast

#230

2016-05-11 07:16

Hij mut echt oprotten het ons mooie clubke helemaal vernield, debiel.

Gast

#231

2016-05-18 14:42

Omdat hij godverdomme met cambuur gedegradeerd is en dat is al zijn 4e club. Van der vegt oprotten!

Gast

#232

2016-05-18 14:45

VAN DER VEGT OPROTTEN!