MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)


Gast

/ #1299

2016-04-22 14:07

Ik heb onze politici altijd vertrouwd, was koningsgezind, maar sinds ik wakker geschud ben door alles wat er om me heen gebeurt en hoelang wij de gewone bevolking altijd voorgelogen zijn in het verleden en het nu met mijn eigen ogen aanschouw hoe de Elite en Politici ONS de bevolking besteelt en benadeelt in hun eigen voordeel ben ik heel erg bezorgd hoe de toekomst voor onze kinderen en kleinkinderen er gaat uitzien als dit nog langer doorgaat. Genoeg is Genoeg....de Rijken worden Rijker en de gewone Bevolking word alsmaar Armer en heeft niets meer in te brengen in deze maatschappij. Zoals het er nu aan toe gaat zijn de grootste criminelen uit onze maatschappij de Elite, ons z.g. Koningshuis en onze Politici die voor de bevolking hoort te werken, want dat is hun baan en niet andersom. We moeten als bevolking een heel ander systeem bedenken, want dit gaat nooit goed komen als WIJ de bevolking dit allemaal maar gaan toelaten. De Gezondheidszorg moet veranderen, onze kinderen horen beschermd worden, en de bevolking van Nederland moet zijn stem laten horen voor nog een heleboel andere veranderingen waar WIJ het niet mee eens zijn.Er moet naar de stem van de bevolking van Nederland geluisterd worden, anders hebben WIJ geen regering nodig als dit niet gedaan word. Wij horen in Vrede en Liefde te leven met genoeg voor iedereen.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...