Stop uitzetting gewortelde kinderen nu!


Gast

/ #81

2016-04-11 22:15

Ik heb drie kinderen. 11,9 en 3 jaar zijn oud. Wij zijn zes jaar twee maanden in Nederland was.terug keer dienst zegt jullie moeten terug naar jullie eigen land kinderpardon is afgewezen. Als niet mee gewerkt ouders dan kinderen mag niet in Nederland blijven lefen. Mijn kinderen is veel problemen gezien in onze land. Maar d&v zegt als niet terug dan jullie moeten naar detensie centrum/ zeist/ daarna  terug jullie land.wij zijn niet slechte mensen en niks gedaan als gaan we detensie centrum met kleine kinderen. Ik heb veel nederlandse kennisen en vriendinen.ik wil graag als ouders mag niet uit waar aleen mijn kinderen veilig te blijven. Zijn hebben veel mee gemaakt in ons land zijn hebben gezien wat is dood. Raad van kinder besgerming en junifersiteit groningen onderzoeken gedan maar die onderzoeken ind en rechtbank niet gekeiken. Ja is prima nederland gegeven mijn plek waar mijn kinderen lefen is zes jaar vrlengen. maar mijn kinderen hebben  geen schuld als be antwoorden wat ouders hebben gedaan .zijn ze kinderen