Geen vluchtelingen en moskee in Ninove!


Gast

/ #78

2016-04-07 07:56

Ach... Het is hopeloos. Laatst nog een gesprek gehad met iemand die de woorden "ik ben geen racist" en "die vuile 'zwetzakken' " in dezelfde zin gebruikte. Begrijpe wie begrijpen kan.

Hoe kunnen die mensen zich nu aanpassen en hun best doen als ze niet eens de kans krijgen door jullie (domme! Ja sorry, soms verlies ik ook eens mijn begrip...) bevooroordeelde mensen? Ze worden potverdikke op voorhand buitengekeken!

Ik hoop dat u nooit in een situatie komt dat u niks meer heeft, dat u heel uw hebben en houden moet achterlaten en wanhopig elders op zoek moet gaan naar uw geluk. Of denkt u dat zij dat voor hun plezier doen? Het weinige dat ze hebben achterlaten of afgeven, om in een schammel bootje te stapen (al dan niet met kinderen), niet wetende of zo ooit de overkant bereiken.

En eigenlijk draait het daar zelfs allemaal niet om! Het gaat hier enkel en alleen om een moskee, om religie. Mijn man draagt een kruisje rond zijn nek, geen haan die daar naar kraait, ook niet als wij in moslimlanden vertoeven. Wat kan het u nu schelen wat er achter de gesloten deuren van de moskee gebeurd? Of zij dan binnenshuis bidden, of ze doen dat samen, in de moskee. Gaat u daarvan dood? Zij geloven uiteindelijk in hetzelfde als wij, Christenen. Of bent u vergeten waar het geloof om draait?

Zij zijn even beschaamd als wij, om wat hun/onze medemensen gedaan hebben in Brussel, Parijs en weet ik veel waar nog allemaal. Maar moeten zij daarvoor blijven boeten? Zijn wij allemaal jodenhaters, omdat er ooit 1 Hitler heeft bestaan? Zijn wij allemaal pedofielen en kindermoordenaars, omdat er ooit 1 Dutroux is geweest?