Wij zeggen tegen azc gemeente buren

verstandige praat

/ #97 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 15:20

#83: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Blijkbaar is een bloementje geven belangrijker dan de verkrachtingen van schoonmaaksters in Duitsland dat word stil gehouden door de politiek om niet nog meer negatief nieuws te hebben. Een voorstander zei 32 verdachten van noord-afrikaanse afkomst zijn aangehouden wat heeft det het azc te maken. Dit is precies het punt wat ik bedoel met het onderzoek van mevrouw Hasna Maroudi dat het etnisch en cultureel bepaald is en er zaten ook asielzoekers tussen de aanhoudingen maar dat heeft hij/zei maar weggelaten want dat komt niet in haar/zijn straatje. Ja asielzoekers hier hebben wat met Duitsland te maken het zelfde volk en cultuur, het is wel erg naief om te denken dat het alleen daar gaat gebeuren. Blijkbaar zitten de voorstanders in een ivorentorentje en staan niet midden in de samenleveng. Als we het over georganiseerde misdaad hebben kijk een keer opsporinggezocht of in de volksmond marokaan gezocht. Kijk eens in de gevangenis hoeveel procent er moslim zijn envergelijk hoeveel in heel nederland er moslim zijn. Met deze cijfers kan zien dat dat abnormaal hoog ligt. En mij noemen ze kip zonder kop. Als de vluchtelingen kado`s en bloemen uit kunnen delen krijgen ze te veel financiele mogelijkheden. Oneerlijk voor mensen die ieder dubbeltje om moeten draaien en nog niet rond komen. Waarom zou je een vluchteling hier opnemen, onze minister-precident Rutte heeft een lijst met veilige landen in de regio van Syrie. Laat ze hun eigen cultuur daar uitvoeren dat scheelt ons weer hersenspoelen wat toch niet gaat lukken. Ik heb het ook over een Syrier gehad die christen is. Die is bij de kamer van koophandel ontslagen omdat hij vrouwen lastig heeft gevallen. Daarna wilde ik niets meer met hem te maken hebben. Je krijgt het niet uit ze. Uieindelijk gaat het mij om de veiligheid van de mensen in onze gemeente en niemand kan beweren dat dat niet belangrijk is. Ik blijf vredig actie voeren want mocht er maar iets gebeuren kan ik mij altijd nog in de spiegel aankijken ben benieuwd of de voorstanders dat ook dan kunnen ik verwacht het wel ze steken gewoon hun kop in het zand.