Wij zeggen tegen azc gemeente buren

Gast

/ #66 Re: Re: Re:

2016-01-22 16:54

#61: Nk - Re: Re:  

Waarom er in de rijkste gemeenten verhoudingsgewijs weinig asielzoekers worden opgevangen moet je aan het COA en de VNG vragen, niet aan mij.

Ik heb niet alleen meegelopen in een AZC, ik heb er jaren lang gewerkt. Ja, ik weet verdraaid goed wat zich daar afspeelt en wie zich daar bevinden. Ik kan je ook verzekeren dat het overgrote merendeel weldegelijk gegronde redenen heeft om te vluchten en asiel aan te vragen.

Wat er in Duitsland en elders is gebeurd heeft NIETS te maken met de asielzoekers die hier opgevangen gaan worden. De daders zijn immers niet de personen die hier in een AZC geplaatst gaan worden, niet in het laatst omdat nog bij lange niet vaststaat wie de daders waren. Je kunt dat dus ook onmogelijk de mensen verwijten die voor opvang in Nederland in aanmerking komen. Waarom doe je dat toch?

Je hieft nergens op in te gaan, omdat jij je vooroordelen toch niet zult veranderen, maar geef op zijn minst op de laatste vraag antwoord: waarom laat jij doelbewust mensen boeten voor misdaden die zij niet begaan hebben?