SAMEN KUNNEN WE HET!

Linkse meisjes houden van islam cultuur

/ #705 Weg met linkse wegkijkers

2016-01-16 23:29

De linkse garde die nu roept u bent allemaal welkom, zijn de kinderen van de dolle mina's baas in eigen buik was de credo uit de jaren 70 ,die er voor heeft gezorgd dat we ruimdenkende mensen zijn geworden, deze totale onwetende hersenloze garde, is er voor om een cultuur hier in dit land te pamperen die totaal niks opheeft met baas in eigen buik ,de vrouw moet onderdanig zijn en is alleen maar een gebruiksvoorwerpen zo staat het in de koran ,verder is de islamitische cultuur tegen democratie maar voor sharia, zo denken de meerderheid van de islamieten in dit land ook alleen laten ze niet het achterste van hun tong zien,dit is de waarheid mooier kunnen we het niet maken , dat de linkse huppel kut toevallig naast een geëmancipeerd moslima woont en dit hun beeld van islam is en niet verder wil kijken en zich echt in de materie wil verdiepen is het probleem, ga maar salafisten alle vrijheid geven dan weet je zeker dat je je graf delft, wat in het kalifaat gebeurt is gewoon de pure islam, het zelfde als taliban en saoudie arabie maar dan op kapitalistische manier ,minder islam is ons enige redding deze mensen moeten worden geholpen in eigen regio ,ik wil graag mijn kinderen de zelfde jeugd geven zoals ik die heb gehad, dat gaat hem niet worden met meer midden eeuwen te importeren