Zeg 'nee' tegen palmolie en red ons tropisch regenwoud!


Gast

/ #71

2015-10-16 20:52

Ik zet een handtekening omdat ik zowieso al tegen het feit ben dat er op zo'n plek gedaan wordt aan massaproductie. In de fabrieken is het feit dat het allemaal om massaproductie gaat al echt geen pluspunt of bijdrage aan een betere wereld. En al helemaal als het gaat om massaproductie in dit soort gebieden. Dit is niet alleen het verwoesten van de habitat van alle dieren, maar vooral ook het verwoesten van onze eigen habitat: onze Wereld! Stopt ermee en laat wat er nog over is van de wereld heel. Want de aarde wordt op al genoeg vlakken totaal verwoest en uitgeput. De wereld raakt volledig uit balans door wat we doen als bevolking. Alles hier is een illusie, want we zien niet wat er echt allemaal gebeurd behalve de dingen die ze willen dat we zien. Bijv als het gaat om ons voedsel. Ga maar eens opzoeken hoe de dieren massaal elke dag vervoerd worden en op een schandalig onhumane manier worden afgemaakt! Of waar onze kleren, apparaten, knuffels weet ik wat vandaan komen. Waar de mensen aan de andere kant van wereld volledig voor worden uitgebuit.