9e uur? Dacht het niet.

Gert

/ #39 Dit kan echt niet!

2015-07-01 11:49

De Breul is over het algemeen sowieso niet zo'n geweldige school, maar dit slaat toch wel alles!

Welke geldwolf heeft nu weer bedacht dat mensen tot 5 uur op school laten zitten een goed idee was? De school denkt alleen maar aan bruggers trekken en niet meer aan wat de leerlingen belangrijk vinden! Wij moeten nu boeten voor het feit dat de school meer winst wil maken, dat kan toch eigenlijk niet! Denken ze nou echt dat wij om 5 uur nog netjes recht in onze stoelen zitten om te werken? NEE! We zijn tieners, we hebben ook een leven naast school en we hebben al genoeg tijd te besteden aan huiswerk en verslagen. Ik snap dat de lessen waarschijnlijk ook later zullen beginnen en ik begrijp ook dat er waarschijnlijk niet veel dagen zullen zijn dat wij tot en met het 9e hebben, maar het feit dat er dan 3 pauzes zijn maakt korte dagen dus ook meteen weer kut.

Daarbij is het voor de leraren ook geen pretje hoor, vooral de leraren met veel bruggerklassen. Mijn vraag is gewoon: Waarom? Waarom zou je een systeem overhoop halen dat gewoon werkt! Daarbij leven we toch in een democratisch land, waarom wordt er dan op deze school niet zo gehandeld, mij is nooit iets gevraagd, niemand is ooit iets gevraagd.

Ik hoop echt dat de mensen bij het bestuur van de Breul echt eens goed achter hun hoofden gaan krabben en even bedenken dat wij leerlingen het hier niet mee eens zijn!