STOP DE BEZUINIGING OP VOLKSUNIVERSITEIT AMSTERDAM!


Gast

/ #283

2015-06-16 17:17

Er wordt met belastinggeld gesmeten naar nutteloze en mislukte miljoenen-projecten. Dit ene zeer nuttige project, waar mensen met een kleine portemonnaie (een klein pensioen, of alleen AOW, een uitkering, of misschien zelfs wel een hoger inkomen) met zóveel plezier hun kennis vermeerderen, en dat niet alleen: zij doen ook sociale contacten op, wat juist voor mensen met een kleine portemonnaie lastig is. Mensen met veel geld hebben borrels, feesten, seminars en wat al niet meer.
In mijn tijd betaalde ik mijn volledige opleiding (schoevers, veel prive-lessen en diplo'ma's) zelf want je wilde vooruit.
Op dit moment worden bijna alle opleidingen in het bedrijf direct of indirect uit belastinggeld betaald > mijn geld dus... terwijl ik ervoor moest sparen om de lessen voor een diploma te betalen.

Als iemand bij een bedrijf een cursus volgt mag ik dat dus als AOW'er (WW'ser, WAO'er) van mijn belastinggeld betalen?  Het belastinggeld dat ik opbracht doordat ik vroeger geen borrels en festiviteiten kon betalen want mijn geld ging naar lessen!
 De meeste politici hebben gestudeerd van mijn/ons belastinggeld >>> schande wat er gebeurt!!!!
Ik schaam me voor dit land.